Ik ben niet zo lang geleden klant geworden van Simyo, maar zit nu al in een kwestie met de berichtencentrale zoals ik overal las op forums.
Er is echt iets niet helemaal goed met de berichtencentrale, voorheen gebruikte ik Tmobile en Telfort, nooit eerder dit probleem tegengekomen.
Normaal kijk ik nooit naar de facturen, maar ik heb een abonnement van 8 euro afgesloten waar nu de kosten zijn opgelopen tot 323,09.
Tijd dus om de facturen in te zien en bleek dat er afgelopen maand september 1040 smsjes ( 297,05) zijn verstuurd met vermelding van het 0653131313 nummer, nou heel knap voor iemand die echt bijna nooit smst. Nader de andere 2 facturen in te zien, was dit met ingang van abonnenment in juli met een paar smsjes begonnen naar dit nummer, tweede maand bij simyo opgelopen tot 84 smsjes en 3de maand klant te zijn 1040 smsjes. Er zou zelfs midden in de nacht rond 02:00 zelfs berichten te zijn verzonden. Graag wil ik Simyo verzoeken dit kwestie nader te bekijken.
MVG Ying
Beste antwoord door Charlene
Ik ben niet zo lang geleden klant geworden van Simyo, maar zit nu al in een kwestie met de berichtencentrale zoals ik overal las op forums.
Er is echt iets niet helemaal goed met de berichtencentrale, voorheen gebruikte ik Tmobile en Telfort, nooit eerder dit probleem tegengekomen.
Normaal kijk ik nooit naar de facturen, maar ik heb een abonnement van 8 euro afgesloten waar nu de kosten zijn opgelopen tot 323,09.
Tijd dus om de facturen in te zien en bleek dat er afgelopen maand september 1040 smsjes ( 297,05) zijn verstuurd met vermelding van het 0653131313 nummer, nou heel knap voor iemand die echt bijna nooit smst. Nader de andere 2 facturen in te zien, was dit met ingang van abonnenment in juli met een paar smsjes begonnen naar dit nummer, tweede maand bij simyo opgelopen tot 84 smsjes en 3de maand klant te zijn 1040 smsjes. Er zou zelfs midden in de nacht rond 02:00 zelfs berichten te zijn verzonden. Graag wil ik Simyo verzoeken dit kwestie nader te bekijken.
MVG Ying
Hoi Ying86,
Welkom op het forum.
Wat ik je ten eerste aanraad, is om je simkaart snel uit je toestel te halen. Je toestel geeft namelijk steeds de opdracht om naar een (niet bestaand) nummer te sms'en. Een simkaart kan geen verbinding maken zonder een opdracht uit het toestel. Ik heb contact opgenomen met de netwerkspecialisten en zij hebben het voor ons bekeken. Ze vermoeden dat je met een software probleem in je Samsung te maken hebt. De smsjes zijn namelijk niet 1 hangend bericht, maar er wordt steeds een nieuwe opdracht gegeven, een nieuwe sms aangemaakt.
Ik zou je toestel dus goed laten nakijken, want er gaat iets grondig mis.
Wij hebben hier helaas geen invloed op. Toch willen we je niet met zo'n hoge rekening laten zitten. Ik heb overleg gehad en we kunnen je tegemoet komen door de helft van de smsjes op deze hoge factuur kwijt te schelden.
Ik hoop dat dat iets van troost is. Laat je weten of je hiermee akkoord gaat?
Groetjes,
Charlene