.

Beantwoord

0909 bellen niet mogelijk?

  • 8 August 2012
  • 67 reacties
  • 7425 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,
Waarom kan ik geen 0909 nummers bellen en waarom is dit zeer slecht terug te vinden op de simyo site? Tevens bij het aanvragen ven een abbonement wordt dit niet duidelijk genoemd.

Greetzzz
Paul
icon

Beste antwoord door Alex 9 August 2012, 14:15

Bekijk originele reactie

67 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi hans1979, welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat je ook contact hebt gehad met ons via Twitter. Mijn collega Araleh en ik hebben toen al het één en ander verteld. Zo kun je op onze website terugvinden dat je niet kan bellen naar 0909-nummers. Zo zie je het bij de tarieven en in het volgende artikel.

Daarbij vraag ik mij net als Raytje af welke schade je precies hebt opgelopen. Kun je het aangeven?

@Raytje; dankjewel voor je reactie 🙂
Ik wil 09093001010 kunnen bellen ik kon zwaaien op een rotonde in purmerend om te kunnen bellen
u vergoed nu gewoon mijn schade


Welke schade is er opgelopen dan?


dat ik een prijs zeker kon winnen en uit eindelijk niet won omdat simyo haar klanten als kleine kinderen behandeld
dus regel maar dat het goed komt
ik heb recht op vergoeding dus kom maar op
of wilt u dat ik nu mijn abonnement opzeg?
mijn 1 jaar abonnement is al verstreken dus

Hoi hans1979, welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat je ook contact hebt gehad met ons via Twitter. Mijn collega Araleh en ik hebben toen al het één en ander verteld. Zo kun je op onze website terugvinden dat je niet kan bellen naar 0909-nummers. Zo zie je het bij de tarieven en in het volgende artikel.

Daarbij vraag ik mij net als Raytje af welke schade je precies hebt opgelopen. Kun je het aangeven?

@Raytje; dankjewel voor je reactie :)
Reputatie 3
Badge +7
Hoi hans1979,

Vervelend dat je de kans op een prijs gemist hebt.
Zekerheid is er nooit;)

ik heb recht op vergoeding dus kom maar op

Zoals aangegeven kun je op onze site vinden dat het niet mogelijk is om gebruik van service nummers.
Als je nu direct contact met ons had opgenomen op het moment dat je hier achter kwam, hadden we je kunnen wijzen op de work around van Nienke Fleur

Kun je me zeggen over welke prijs en prijsvraag het ging?
wat kennen mensen toch zeiken he
ik zit al jaren bij simyo nooit problemen gehad !!
en dat mensen problemen gaan maken omdat ze geen 0909 of 0900 nummers kennen bellen
SORRY hoor
maar ga dan lekker naar Vodafone of naar KPN waar je helemaal uitgekleed wordt
maar ga niet hier lopen zeiken !!
Niet geschikt
Iedereen heeft het recht om zijn mening / visie te ventileren. Gaat er wel om hoe je dat doet, iets beschaafder kan dus wel in is mijn mening.

Maar om dan te reageren met termen hersendood is ook niet echt bijzonder respectvol. :8
laat maar gaan raytje
ik / we weten wel beter !!
sorry dat ik het zeg maar die mensen zijn de moeite niet waard
ik heb het recht om elke nummer te bellen die ik wil bellen.
Simyo denkt dat haar abonnees een kleuter klas is

ik heb het recht om elke nummer te bellen die ik wil bellen.
Simyo denkt dat haar abonnees een kleuter klas is


Helaas gebeuren er nog regelmatig oplichtingspraktijken door dit soort nummers. Ook vaak het niet door hebben van de kosten + gevolgen ervan is een reden. Dus het is niet zo dat Simyo denkt dat haar klanten kleuters zijn. Simyo wilt graag haar klanten beschermen en doet dat op deze manier.

En ja dat recht heb je, maar Simyo biedt deze mogelijkheid niet. Klinkt bot, maar beter naar de mogelijkheden kijken een optie?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pascal roos & Hans1979,

@Pascal Roos, natuurlijk vind ik het fijn om te zien dat je voor ons op komt in deze kwestie! Iedereen heeft recht op een eigen mening, zo ook over het feit dat wij hebben besloten deze nummers standaard te blokkeren. Er zijn mensen die het hier mee eens zijn, en mensen die zich niet kunnen vinden in deze regel. Op het moment dat dit niet past en je deze nummers wil bellen is het verstandig om te overwegen of een andere provider misschien beter past.

Ik ben blij dat jij zo tevreden bent over ons 🙂 Bedankt voor je bericht!

@Hans1979, allereerst zal je zien dat ik je berichten heb aangepast. Wij gaan op het Simyo forum respectvol met elkaar om. De laatste 2 berichten die jij hebt geplaatst, passen niet in dit plaatje. Om deze reden heb ik het aangepast. Dit kan als kwetsend ervaren worden, niet alleen door Pascal Roos, maar ook voor andere forumleden die meelezen.

Ik vind het jammer dat je zo ontevreden bent over deze instelling. Zoals er vaker in dit topic aangegeven is, is dit de manier hoe wij omgaan met deze nummers. Zoals Raytje aangeeft, is het wellicht een idee om te kijken naar een andere provider als je zoveel waarde hecht aan deze optie. Natuurlijk zien we jou liever niet gaan als klant, maar als onze voorwaarden niet passen bij jou moet je de keus misschien toch maken.

Als ik nog iets kan doen, laten jullie het dan weten?

@Raytje, bedankt voor je goede zorgen in dit topic 🙂 Zoals gewoonlijk wordt dit zeer gewaardeerd!

Groetjes,
Angela
zielig hoor om mijn berichte aan te passen
en ik heb gewoon gelijk
geef dan eens antwoord op de vraag waarom u klanten als kleuter behandeld?
Dat is al meerdere keren uitgelegd door de Moderators en sommige Forum experts..
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hans1979,

Zoals ik heb uitgelegd gaan we respectvol met elkaar om op het forum en beledigen wij elkaar niet. We houden het graag gezellig en vriendelijk. Jouw berichten dragen hier niet aan bij. Daarnaast zijn de opmerkingen die jij maakt naar andere forumleden niet netjes. Daarom zijn jouw berichten aangepast.

We hebben al vaker uitgelegd waarom het bij Simyo niet mogelijk is om naar deze nummers te bellen. Als jij je hier niet in kunt vinden, is Simyo wellicht niet de juiste provider voor jou. Helaas kan ik je geen ander antwoord geven.

@Raytje, wederom bedankt :)

Groetjes,
Angela
Het creëren van eventuele hoge rekeningen heeft de beller zelf in de hand en niet Simyo. Laat de klant dus zijn eigen verantwoordelijkheid svp, zoals hij dat ook heeft bij een vaste telefoonaansluiting.

groot gelijk, de klant beslist zelf om een betaalnummer te bellen en moet niet als klein kind behandeld te worden door Simyo, het wordt hoog tijd dat Simyo dit regelt, het is toch van de gekke dat je gedwongen wordt door Simyo om de vaste telefoon te gebruiken
Reputatie 7
Badge +9
Dat bij het bellen naar een 0906/0909 nummer de klant het zelf in de hand heeft vind ik wel leuk gevonden 🙂
Reputatie 3
Badge +5
Hoi josakama,

Ik snap natuurlijk wat je bedoeld. Enorm vervelend dat je het op deze manier ervaart. Voor nu is het niet anders dan dat Simyo het automatisch geblokkeerd heeft. Ik neem je feedback echter wel mee in onze evaluatie.

@Franswon, hahaha! Ik denk niet dat velen 't begrijpen, maar ik lig dubbel van het lachen!

Groetjes,
Ilias

Reageer