.

Beantwoord

Zéér slechte dekking locatie in Lelystad

  • 20 September 2017
  • 30 reacties
  • 497 Bekeken

Reputatie 7
Zolang wij over de vloer komen op de basisschool van onze kinderen constateren wij al dat in postcode gebied 8242 VS de dekking zéér minimaal c.q. ronduit slecht te noemen is. Dit zowel op de Moto G (3G) van mijn vrouw als op mijn iPhone 6S (4G). De basisschool staat aan de rand van Lelystad op een bosrand. Vermoedelijk ligt hier de reden waarom KPN hier wellicht een zwakkere mast heeft neer gezet.

In beginsel had ik hier niet zo heel veel moeite mee, maar omdat én mijn zoon inmiddels een telefoon (met Simyo) mee heeft naar school én wij regelmatig 's avonds op school zijn en wel bereikbaar willen zijn voor onze kinderen ervaar ik deze situatie als vervelend.

De telefoons geven regelmatig Geen service aan, hebben heel soms een E of hoogst zelden 3G.

Simyo/KPN, graag jullie (re)actie.
icon

Beste antwoord door Els 20 September 2017, 15:28

Bekijk originele reactie

30 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Rico,

Wat fijn dat je het zo goed in de gaten hebt kunnen houden.

Ik wil je met alle liefde een nieuwe simkaart toesturen. De vervangende simkaart ontvang je binnen drie werkdagen op je adresgegevens. Na ontvangst kun je 'm gelijk activeren via Mijn Simyo.

Laat je het mij weten of je dekking hiermee wordt verbeterd? Ik ben erg benieuwd.

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Hartelijk bedankt @Asma. Ik kijk er naar uit en zal mijn bevindingen hier laten weten.

Ik ben zelf helaas niet elke dag en ook niet elke week op de basisschool van mijn kinderen, maar zo nu en dan periodes waarbij dit vaker is. Dus misschien dat mijn reactie (weer) even op zich kan wachten.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Rico,

Oké! 🙂 We wachten je berichtje af.

Fijn weekend!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Zoals gezegd, een reactie van mijn kant.

Ik ben nog niet in gelegenheid geweest de nieuwe simkaart te checken op/in de basisschool van mijn kinderen. Echter, wel heb ik de simkaart kunnen checken in het sportcentrum waar ik sport waar ik soort gelijke ervaringen had als op de basisschool.
Wel nu, van de week bleek, dat ik daarop ruim 3G had en zelfs regelmatig 4G daar waar ik voorheen regelmatig een E of zelfs helemaal Geen Service had!

Vooralsnog heeft het er alle schijn van dat de simkaart de boosdoener was en dat het euvel is opgelost.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Rico,

Goed om te horen! 😃 Ik opende dit topic zojuist en ik wenste dat de dekkingsproblematiek weg was. Het kan heel irritant zijn als je niet de dekking hebt die je verwacht te hebben.

Geniet van je weekend en bedankt voor de terugkoppeling!

Groetjes,
Jihane

Reageer