.

Beantwoord

Worden er ook kosten in rekening gebracht als er geen verbinding is geweest?

  • 25 March 2016
  • 6 reacties
  • 213 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5
Hallo mede simyoane,

Ik merk als ik naar iemand wil bellen en die gene neemt niet op of is in gesprek mij dit toch belminuten kost.

Hoe kan dit ? Bij tmobile en me vorige provider tele2 dit nooit gehad.

Rekent simyo ook voor het bellen ook al heb je met niemand gesproken? Wat ik best raar zou vinden.

Mvg,

Simnlru
icon

Beste antwoord door Sean 29 March 2016, 12:46

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hier herinner ik me een topic van 3 jaar geleden. Heb je bijvoorbeeld, ik roep maar iets, de voicemail o.i.d. gehad?
https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/worden-gesprekskosten-berekend-niet-op-neemt-4741
Reputatie 1
Badge +5
Nee dat is het hem juist op heb geen voicemail gekregen, maar toch wordt er afgeschreven.
Reputatie 1
Badge +5
Dus ene kant wel jammer dat ik dit niet wist , dit was bij mijn vorige provider alleen maar als ik de voicemail daadwerkelijk insprak.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Simnlru,

Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent het verbruik van jouw belminuten.

Zodra er verbinding wordt gemaakt met de voicemail van de ontvangende partij brengen wij dit inderdaad in rekening.

Als jij bijvoorbeeld een bezettoon hoort is er geen verbinding en zullen wij dit ook niet registreren.

Mocht dit toch gebeurt zijn dan zoek ik het graag voor je uit, zou je me een voorbeeld kunnen sturen in een privébericht?

Groetjes,
Sean
Reputatie 1
Badge +5
Ja ik begrijp wat je bedoeld en tis voor mij niet nodig persoonlijk dat het terug gekeken wordt die paar minuutjes zit ik niet mee, was meer benieuwd.

Maar toch bedankt!

Groetjes,

Simnlru
Reputatie 7
Badge +10
Geen probleem Simnlru! Mocht je toch graag willen dat we uitzoeken, blijft Sean zijn aanbod geldig 🙂 We kijken het graag na voor je.

Groetjes,
Angela

Reageer