.

Beantwoord

Ik wil mijn voicemail definitief uitgeschakeld hebben. Kan dat?


Badge
Elke keer blijkt mijn voicemail weer ingeschakeld te zijn. Zelfs de welkomstboodschap is terug!
Alles uitzetten in het voicemailmenu werkt blijkbaar niet. 12339 bellen werkt ook niet.
Kunt u voicemail defnitief uitschakelen a.u.b.? En de ingesproken boodschap permanent wissen van uw systeem?
Bij voorbaat dank.

NB De letters hier zijn lichtgrijs en dus zowat onleesbaar.
icon

Beste antwoord door Asma 19 May 2017, 10:42

Bekijk originele reactie

17 reacties


NB De letters hier zijn lichtgrijs en dus zowat onleesbaar.

Wanneer je kijkt op de mobiele versie zijn ze donkerder.
Nog donkerker....:) Wanneer je kijkt op de mobiele versie zijn ze donkerder.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi JanMetDeKorteAchternaam,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat je voicemail weer aanstaat.

Op het moment dat je geen tegoed meet hebt en jij je beltegoed weer opwaardeert, dan resetten de standaardinstellingen zichzelf automatisch. Hierom wordt je voicemail weer automatisch aangezet als je 'm eerder hebt uitgeschakeld. Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit niet fijn voor je is!

Het is zeker voor ons mogelijk om je voicemail definitief uit te schakelen. Ik heb mijn collega van de technische afdeling gevraagd om dit voor je in orde te maken. Je kunt ervan uitgaan dat je voicemail binnen vijf werkdagen definitief uit is gezet. Goed?

Mocht jij je voicemail op een later moment toch aan willen zetten, dan kun je ons dit gerust laten weten.

Ik zie trouwens dat je mij een privé mail hebt gestuurd. Ik zou je graag willen vragen om in het vervolg een topic te openen met je vraag. Op deze manier kunnen alle moderators je hiermee (sneller) helpen. Ik zit namelijk niet elke dag op het forum. :D

De letters op onze Forum zijn inderdaad grijzig. Zelf ervaar ik het niet als onleesbaar. Wij krijgen hier ook weinig opmerkingen over. Had je dit graag anders willen zien?

@ Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma
Badge

NB De letters hier zijn lichtgrijs en dus zowat onleesbaar.

Wanneer je kijkt op de mobiele versie zijn ze donkerder.
Nog donkerker....:) Wanneer je kijkt op de mobiele versie zijn ze donkerder.


De letters als je een nieuw bericht invoert bedoel ik. Ook irritant dat je opnieuw moet inloggen wanneer je van 'mijn simyo' naar 'forum' gaat...
Badge
Hoi JanMetDeKorteAchternaam,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat je voicemail weer aanstaat.

Op het moment dat je geen tegoed meet hebt en jij je beltegoed weer opwaardeert, dan resetten de standaardinstellingen zichzelf automatisch. Hierom wordt je voicemail weer automatisch aangezet als je 'm eerder hebt uitgeschakeld. Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit niet fijn voor je is!

Het is zeker voor ons mogelijk om je voicemail definitief uit te schakelen. Ik heb mijn collega van de technische afdeling gevraagd om dit voor je in orde te maken. Je kunt ervan uitgaan dat je voicemail binnen vijf werkdagen definitief uit is gezet. Goed?

Mocht jij je voicemail op een later moment toch aan willen zetten, dan kun je ons dit gerust laten weten.

Ik zie trouwens dat je mij een privé mail hebt gestuurd. Ik zou je graag willen vragen om in het vervolg een topic te openen met je vraag. Op deze manier kunnen alle moderators je hiermee (sneller) helpen. Ik zit namelijk niet elke dag op het forum. :D

De letters op onze Forum zijn inderdaad grijzig. Zelf ervaar ik het niet als onleesbaar. Wij krijgen hier ook weinig opmerkingen over. Had je dit graag anders willen zien?

@ Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma


Bedankt! Als nu mijn tegoed opgaat wordt de voicemail hopelijk niet weer automatisch ingeschakeld?
Badge +7
Hoi Janmetdekorteachternaam,

Ik kan het me voorstellen dat het irritant is dat je telkens opnieuw moet inloggen. Dit doen we uit veiligheidsoverwegingen. Je forum-account is aan je Mijn Simyo account gekoppeld. Als deze verbinding open blijft staan, kunnen mensen die kwaad willen zo bij al je gegevens. En dat willen wij niet op ons geweten hebben.

Onze technische afdeling heeft je voicemail nog niet blijvend uitgezet. Ik heb gevraagd of ze hier iets meer haast achter kunnen zetten. Als straks je beltegoed een keer op raakt, heeft dit geen invloed op je voicemail. Dit kan namelijk de instellingen van je simkaart niet veranderen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha
Badge
Hallo,

- Staat mijn voicemail inmiddels uit?
- Is mijn ingesproken welkomstboodschap permanent gewist uit uw systeem?
- Hoe kan ik dit controleren zonder beltegoed te verbruiken?

Vriendelijke groet,

- Hoe kan ik dit controleren zonder beltegoed te verbruiken?

Vriendelijke groet,


Iemand u laten bellen?
Reputatie 7
Badge +6
Deze had je zelf kunnen bedenken😉
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jan,

Goede vragen stel je daar 🙂 Ik heb je aansluiting tevoorschijn gehaald. Ik zie dat de technische afdeling je voicemail-optie nog niet uit heeft gezet. Dat komt omdat dit ook niet zo simpel is als een knopje omdraaien. Er is wel een verzoek ingediend (door de technische afdeling) om op netwerkniveau de voicemailoptie uit te zetten. Mijn excuses voor de vertraging!

Zodra dit gebeurd is, zal je ontvangstboodschap inderdaad verwijderd zijn uit het systeem. Er is dan namelijk niets om opgeslagen te zijn.

Er is helaas géén manier om dit geheel kosteloos te testen. Zelfs als iemand anders jou belt, dan zal diegene daarvoor 'betalen'. Ik heb betalen tussen aanhalingstekens gezet, want als iemand bijvoorbeeld Onbeperkt bellen heeft als bundel, of als iemand belt met een vaste lijn, dan gaan er geen belminuten/beltegoed af.

Heb je hier nog andere vragen over?

@ Ray en Ron H, dank voor het meedenken :8

Groetjes,
Jihane
Badge
Bedankt voor de duidelijke en volledige reactie Jihane! Het lijkt eindelijk gelukt te zijn.

Toffe reacties Ray en Ron. Of is het Jut en Jul?
Reputatie 7
Badge +6
Ach........kan alleen maar zeggen jij doet je naam wel eer aan met zo'n vraag!
Badge +7
Hoi JanMetDeKorteAchternaam,

Volgens onze gegevens is je voicemail nog steeds niet volledig uitgezet. Ik heb onze technische afdeling nog even een herinnering gestuurd. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten.

Wel fijn om te horen dat je zelf er al minder last van hebt.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha
Badge
Ja zeg! Als iemand mij belt krijgt diegene GEEN voicemail. Dus hoezo staat het nog niet volledig uit?
En hoe lang voordat jullie zeker weten of voicemail uit dan wel aan staat?
Ik word een beetje ongeduldig nu.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi JanMetDeKorteAchternaam,

Ik snap heel goed dat je ongeduldig wordt. Ik heb zojuist onze netwerkspecialisten gebeld. Zij zien dat de voicemail bij jou uitstaat. Het is dus nu helemaal goed gekomen. Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Badge
Ja, nog één vraag. Komt er straks een andere moderator zeggen dat het toch nog niet gelukt is om voicemail uit te schakelen? 😉
Badge +7
Hoi JanMetDeKorteAchternaam,

Nee hoor 😃 Het zou nu goed moeten staan volgens onze netwerkspecialisten. Alvast een fijn weekend :D

Groetjes,
Samantha
Bedankt voor de duidelijke en volledige reactie Jihane! Het lijkt eindelijk gelukt te zijn.

Toffe reacties Ray en Ron. Of is het Jut en Jul?


Ook al was mijn reactie serieus bedoelt, hij viel natuurlijk wel onder de categorie een open deur intrappen.

Reageer