.

Beantwoord

Wijzigen voicemail

  • 31 May 2020
  • 4 reacties
  • 264 Bekeken

Ik wil mijn begroetingsboodschap wijzigen. De huidige boodschap (die jaren geleden is ingesproken) duurt 42 seconden maar als ik een nieuwe -even lange- boodschap wil inspreken krijg ik al na ongeveer 25 seconden te horen dat deze boodschap te lang duurt. Kan ik iets doen om de inspreektijd te verlengen?

icon

Beste antwoord door Ouael 31 May 2020, 14:11

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hey cwhd,

 

Oei, ik leg je graag uit wat er aan de hand is. Onze voicemailinstellingen zijn na feedback van onze klanten twee jaar terug aangepast. De welkomstboodschap is ook korter gemaakt zodat bellers sneller een boodschap kunnen inspreken. Helaas is deze tijd niet te verlengen.

Heb je nog andere vragen? Reageer dan gerust

 

Groetjes,

Ouael

Beste Ouael,

Bedankt voor je vlotte reactie.

Die tijdsbeperking vind ik behoorlijk vervelend want nu kan ik een deel van mijn boodschap niet meer kwijt.

Dat jullie de inspreektijd hebben beperkt is trouwens onzinnig want sowieso maakt niemand zijn boodschap langer dan noodzakelijk.

Jammer, jammer....

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Cwhd,

 

Bedankt voor je feedback, ik hoop dat het inmiddels wel is gelukt om de boodschap aan te passen.

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7

Beste Ouael,

Bedankt voor je vlotte reactie.

Die tijdsbeperking vind ik behoorlijk vervelend want nu kan ik een deel van mijn boodschap niet meer kwijt.

Dat jullie de inspreektijd hebben beperkt is trouwens onzinnig want sowieso maakt niemand zijn boodschap langer dan noodzakelijk.

Jammer, jammer....

Als iemand zuinig is op zijn belminuten en door het afluisteren én inspreken in de volgende minuut komt, kan dit wellicht niet wenselijk zijn. Als om deze reden de tijdsbeperking is ingesteld kan ik mij hier helemaal in vinden.

Ik heb sowieso een hekel aan lange voicemailboodschappen, want je wil tenslotte iemand spreken….. ;)

Reageer