.

Beantwoord

Wat is dit telefoonnummer?

  • 12 August 2017
  • 5 reacties
  • 444 Bekeken

Hallo,

Bij het doornemen van mijn verbruikskosten komt regelmatig een 14 cijferig telefoonnummer naar voren wat ik gebeld zou hebben.
Het nummer begint met 0633 en dan mijn eigen mobiele nummer (dus 06330653XXXXXX). Geen flauw idee wat hier aan de hand is.

Het gaat niet om veel kosten (elke keer een 10 - 15 cent voor een paar seconden verbinding). Maar ik zou graag willen weten wat hier aan de hand is, vooral het nummer vind ik erg vreemd.

Iemand enig idee?

Bedankt,
Ellen
icon

Beste antwoord door Jihane 15 August 2017, 11:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Misschien te herleiden naar een app op je telefoon?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ellen,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik ben blij dat je hierover aan de bel trekt, Ellen! Ik heb even rondgevraagd, en dit blijkt een mysterie te zijn. Gelukkig heeft elk mysterie wel een antwoord 🙂 Ik ga dit dus doorzetten naar de technische afdeling. Zodra ik iets van hen hoor, laat ik dat weer weten :)

Tot snel!

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Dank je wel Jihane. Ik ben blij dat jij het serieus neemt en mij wilt helpen het raadsel op te lossen. Heel veel sterkte en tot snel

Groetjes, Ellen
Reputatie 6
Badge +7
Hoi EBU,

Maar natuurlijk! :D

Zodra Jihane meer informatie heeft, dan komt ze bij je terug.

Ik wens je alvast een fijne dag toe.

Groetjes,
Asma
Reputatie 6
Badge +7
Hoi EBU,

Mijn collega van de technische afdeling kan helaas niet achterhalen hoe dit komt.

Heb je al geprobeerd om je Apps na te lopen zoals Ray voorstelde. Mogelijk dat je een App onbewust hebt gemachtigd waardoor je telefoonnummer op je verbruik verschijnt.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Asma

Reageer