.

Beantwoord

Wanneer kan ik mijn bundel ook in het buitenland gebruiken?

  • 2 February 2017
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

Badge
Wordt het ooit mogelijk om je bel/internet bundel te gebruiken in het buitenland?
Ik woon op de grens met België, en heb dus ook veel contact daar. Helaas kan ik nu mijn bundel daar niet gebruiken. Lastig, want dan moet ik weer een andere telefoon gebruiken met Belgisch abonnement.
Lijkt me niet erg van deze tijd.
icon

Beste antwoord door Ray 2 February 2017, 11:59

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi,

Het is al een tijdje bekend dat de tarieven in de EU naar beneden moesten, is inmiddels ook gebeurt. Ook moet het roamen afgeschaft worden. Dus ja, vanaf 15 juni 2017 betaal je alles uit je bundel binnen de EU. Meer info zal Simyo tegen die tijd verstrekken.
Een topic om door te nemen...stukjuh leesvoer als aanvulling op Ray. :)

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/faq-wijziging-roamingtarieven-binnen-de-eu-33145
Badge
Bedankt allebei!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Nokkeja,

Leuk dat jij je vraag hier stelt!

Ik zie dat Ray en Friesian je heel goed hebben geholpen. Veel dank hiervoor, heren! :D

Vanaf 15 juni 2017 vallen de roamingtarieven (in de EU) binnen je bundel. Dit betekent dat je geen extra kosten buiten je bundel zult betalen als je vanuit Nederland naar België belt. Je hoeft gelukkig dus geen extra abonnement af te sluiten om voordeliger uit te komen.

Als je andere vragen hebt, dan kun je gerust een nieuwe topic openen. ;)

Groetjes,
Asma

Reageer