.

Waarschuwing: +41742785255 niet opnemen of terugbellen

  • 7 October 2017
  • 8 reacties
  • 210 Bekeken

Vandaag op mijn beide aansluitingen gebeld door een Zwitsers nummer > +41742785255.

Aangezien ik niemand ken in Zwitserland of iemand die daar is vind ik het wel waard om mede Simyo bellers te waarschuwen. Helemaal omdat het nummer van m'n prepaid aansluiting bij niemand bekend is.

Niet opnemen of terugbellen dus.

Gewaarschuwd mens telt voor 2..

8 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ray,

Bedankt voor de waarschuwing!

Ik heb even wat research gedaan en zie dat je niet de enige bent die is gebeld door dit nummer. Op deze site zie je de meldingen die anderen hebben gedaan van dit nummer. Deze meldingen zijn allemaal van de afgelopen twee dagen. Het nummer is dus sinds kort actief. Je hebt er goed aan gedaan om niet op te nemen. Misschien is het zelfs een idee om dit nummer te blokkeren via je telefoon?

Groetjes,
Asma
Ik heb op beide aansluitingen dat direct gedaan. Simpele toevoeging in Android 😃
Ik heb op beide aansluitingen dat direct gedaan. Simpele toevoeging in Android :D
@Ray
Zou een app als Truecaller zulke leden van de rebellenclub🤔 er eerder uitfilteren?
Ik heb zoiets standaard in de Android versie zitten. Zag geen naam, alleen nummer.
Reputatie 7
Badge +7
Een nummer terugbellen zonder dat er een zinnige boodschap is ingesproken doe ik nooit.

Maar het kan op geen enkele manier kwaad als je opneemt. Alle verhalen op internet die iets anders beweren kloppen niet.
Reputatie 5
Badge +5
Ik heb op beide aansluitingen dat direct gedaan. Simpele toevoeging in Android :D

Dat is handig, Ray! Goed dat je dit nummer hier ook nog even deelt. Heb je hier vaak last van?

@ wimj12, dat is inderdaad ook een optie. Zonder duidelijk bericht, gewoon niet terugbellen.

Groetjes,
Els
@Els Moet zeggen dat dit de eerst keer was. Maar wel meteen 2x dus eigenlijk 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ray,

Oh, yikes! Hou je dit nog even in de gaten? 🙂 Als het vaker gebeurt, dan is het wel de moeite waard om te onderzoeken.

Groetjes,
Jihane

Reageer