.

Beantwoord

Waarom wordt mijn simkaart niet herkend?

  • 13 January 2017
  • 6 reacties
  • 114 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Mijn simkaart wordt niet meer herkend. Vanmorgen ging hij aan en weer uit. Nu blijft hij donker met een streep erdoor alsof hij er niet in zit.
Ook 10 min uitzetten en opnieuw aanzetten helpt niet.
icon

Beste antwoord door Sean 16 January 2017, 12:59

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ging je simkaart aan en uit :? 😃 :P

Kun je een andere simkaart proberen in je telefoon? En jouw simkaart in een andere telefoon?
Nu niet. Vanavond pas.
Het icoontje van mijn simkaart op het scherm van mijn telefoon ging aan en weer uit.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Ernaa,

Welkom op het Simyo forum.

Wat onhandig dat je simkaart niet wordt herkend.

Heb je, zoals Raytje adviseerde, al eens gekeken of de simkaart het wel doet in een ander toestel? Voor de volledigheid kun je ook een andere simkaart in jouw telefoon plaatsen. Zo kun je erachter komen waar het fout gaat.

Ik zie dat er de afgelopen dagen wel verbruik heeft plaatsgevonden. Betekent dit dat het inmiddels weer naar behoren werkt?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt voor je hulp!
Nadat ik de kaart had verwijderd, in een ander toestel geprobeerd en weer terug plaatste, werd de simkaart weer herkend.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ernaa,

Dat is goed om te zien 🙂 Wat fijn dat je weer gebruik kunt maken van je simkaart. Mocht het in de toekomst toch nog een keer niet goed gaan, laat het dan gerust weten. We kijken dan opnieuw met je mee voor een oplossing.

Groetjes,
Angela

Reageer