.

Beantwoord

Waarom werkt mijn telefoon niet?


Badge
Hallo Simyo Ik heb al een paar dagen geen bereik. Er was daarover nog geen vraag gesteld dus heb ik even gewacht. Maar nu blijkt dat een aantal personen ook het zelfde probleem hebben gehad. Sinds een vorig probleem waarbij mijn simkaart vergrendeld was, stond op mijn simkaart Ziggo en ik kon zelf niet meer kiezen voor KPN, omdat ik eigenlijk nog een andere simkaart mag plaatsen in dit toestel. Het scherm van de telefoon reageert ook niet en de simkaart is intussen vergrendeld. Op een ander toestel deed de simkaart het wel. Ik probeer te bellen maar niemand neemt op. Help me aub dit prbleem op te lossen. Het toestel gaat wel over maar het scherm is vergrendeld en het gaat snel weer uit. norali
icon

Beste antwoord door Sean 3 May 2017, 11:05

Bekijk originele reactie

29 reacties

Dit staat er Ray. 🙂

. Beide SIM kaarten kunnen niet gelijktijdig 3G zijn, via Instellingen is aan te geven welke SIM kaart 3G toegewezen moet krijgen.

Sim 1 kan dus op 2G staan en sim 2 op 3G, dual sim stand-by... Kwestie van instelling door gebruiker.

Bij dual sim active kunnen beide SIMs op 3G staan.

Dual sim...
Stand-by... 1 antenne.

Dual sim
Active... 2 antennes.
Ik lees ook dat er maar één actief kan zijn, ondanks dual stand-by, daar doelde ik op. Als er maar 1 actief kan zijn, kan die andere dat niet dus geen signaalbalk. Zo lees ik dat.

Ook schreef TS dat de simkaart vergrendelt was. Er moet dus of een pincode ingetoetst worden (daarna is er bereik) of hij is vergrendelt omdat de andere simkaart actief is.
Ray, eigenlijk bedoelen we beide hetzelfde... 🙂 zal het duidelijk zeggen.

Er zijn 2 sims stand-by er kan echter maar met 1 sim GELIJKTIJDIG gebeld worden.


Stand-by..... Actief.

Doogee Leo DG280........2 balkjes.

Reputatie 7
Badge +10
Hoi norali,

Wat jammer dat de simkaart nog steeds niet werkt. Je geeft aan dat hij vergrendeld is. Het is wel goed om te weten wat er dan precies is vergrendeld. Er zit namelijk een pincode op je simkaart. Deze zal je moeten invoeren voordat je een connectie kunt maken met het netwerk. Ook op een nieuwe simkaart zit een pincode. Lukt het om deze in te voeren en heb je dan wel bereik?

Weet je ook of de simkaart wel werkt in een andere telefoon en kun je dan wel de pincode invullen? Ik hoor het graag van je.

@Friesian & Ray, bedankt voor jullie aanvullingen

Groetjes,
Angela

Reageer