Beantwoord

Waarom werkt mijn mobiele data niet in Nederland?

  • 3 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Ik heb een internetbundel gekocht en hebt de opie internet binnenland en bellen aangeklikt en dat al 5 dagen geleden, maar helaas werkt internet binnenland niet. Hoe komt dat?
icon

Beste antwoord door Daisy 4 oktober 2019, 13:07

Hoi Lunaking,

Ik heb gelijk even met je meegekeken, ik zie inderdaad dat de instellingen in Mijn Simyo goed staan. Je kan nog de instellingen in je toestel aanpassen aan de hand van deze link, zoek eerst je toestel op en kies vervolgens voor "handmatig internet instellen".

Laat je weten of het heeft gewerkt?

Groetjes,
Daisy
Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Lunaking,

Ik heb gelijk even met je meegekeken, ik zie inderdaad dat de instellingen in Mijn Simyo goed staan. Je kan nog de instellingen in je toestel aanpassen aan de hand van deze link, zoek eerst je toestel op en kies vervolgens voor "handmatig internet instellen".

Laat je weten of het heeft gewerkt?

Groetjes,
Daisy

Reageer