.

Beantwoord

Waarom staat er in Mijn Simyo dat ik buiten mijn bundel heb gebeld?

  • 27 October 2020
  • 4 reacties
  • 242 Bekeken

Hoi Simyo,

Een korte vraag. Sinds gisteren ben ik klant bij jullie en heb ik mij n sein, nadat mijn oude Vodafone simkaart uit de lucht was geactiveerd. Daarna heb ik mijn eerste telefoontje vanuit jullie provided gepleegd. Nu zie ik bij verbruik staan dat ik 38 minuten buiten de bundel gebeld heb, terwijl de esim toen al geactiveerd was (anders had ik immers niet kunnen bellen). Bij kosten buiten bundel staat wel weer 0 euro. Mijn vraag is nu of ik nu wel of niet buiten de bundel gebeld heb, zo ja hoe dit zou kunnen en of dit veel extra kosten mee gaat brengen?

 

alvast hartelijk dank voor jullie antwoord.

 

groeten,

Luiza 

icon

Beste antwoord door Tessanne 28 October 2020, 11:53

Bekijk originele reactie

4 reacties

Beste @Luiza 

Bij Simyo start de looptijd van een bundel op de 1e dag van elke maand. Je ontvangt bij het  begin naar rato je belminuten /sms en data. Wanneer er geen buiten-de-bundel kosten zijn gerekend verwacht ik dat je ze ook niet hebt.

Ter INFORMATIE.

Een moderator, medewerker zal nog reageren die kan in het systeem kijken. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Luiza,

 

Welkom bij Simyo en op het forum! 

 

Het is goed dat je contact hebt op genomen, want ik snap dat dit een beetje verwarrend kan zijn. Het nummer dat jij hebt gebeld is namelijk een servicenummer, deze worden automatisch geregistreerd onder  buiten de bundel. Maar omdat dit servicenummer geen extra kosten met zich mee brengt, zijn de minuten daarom ook gewoon van jouw bundel af gegaan. In andere woorden: Jij hoeft voor dit gesprek dus geen buiten de bundel kosten te betalen! :blush:

 

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt? 

 

Bedankt Friesian! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Bedankt voor jullie reactie.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Luiza, 

Graag gedaan hoor! Als je hier verder geen vragen meer over hebt, dan wens ik je nog een fijne dag toe 😊

Groetjes, 
Bas

Reageer