.

Beantwoord

Waarom ontvang ik geen binnenkomende telefoongesprekken?

  • 25 April 2017
  • 5 reacties
  • 1817 Bekeken

Hoi,
Sinds een paar dagen ontvang ik geen binnenkomende telefoongesprekken. Ik kan wel zelf bellen. Ik kom er pas achter dat ik een telefoongesprek heb gemist als ik een uur later een bericht krijg. Weten jullie waar dit aan ligt?
icon

Beste antwoord door Caspar 26 April 2017, 13:06

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi framautar,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je geen gesprekken binnen krijgt.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik heb je simkaart gereset waarmee alle instellingen opnieuw worden aangemeld op het netwerk. Doe alleen even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft geholpen.

Het kan ook zijn dat je op de niet-storen stand staat. Dit is te herkennen aan een half maantje bovenin je scherm en het is uit te zetten in je instellingen of in je bedieningspaneel (het scherm wat je naar boven of naar beneden kan slepen in je beginscherm).

Laat je me weten of het heeft geholpen?

Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar,
Ik had er bij moeten zetten dat ik alles gecontroleerd heb. Ik sta niet op niet storen. Ik heb mijn telefoon herstart en laat je weten of het probleem zich voortzet.
Groetjes,
Farieda
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Farieda,

Ik hoop dat het herstarten van je telefoon heeft geholpen. Houd je ons op de hoogte?

We helpen je anders heel graag verder!

Hartelijke groet,
Asma
Hoi Caspar en Asma,
Het ziet er naar uit dat het herstarten geholpen heeft. Mocht ik nog verdere problemen ervaren, laat ik dat weten. Bedankt voor de hulp!
Groetjes,
Farieda
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Framautar,

Dat is goed nieuws! Fijn dat je dit nog even laat weten aan ons 🙂 Mocht het in de toekomst toch weer voorkomen, laat het dan gerust weten. We helpen je dan graag verder.

Groetjes,
Angela

Reageer