.

Beantwoord

Waarom moet ik betalen om mijn voicemail af te luisteren?

  • 16 November 2016
  • 3 reacties
  • 1752 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Actief Simyaan
  • 54 reacties
Enigsinds geschroken en misschien nog veel meer verbaasd. Waarom rekent Simyo geld voor het afluisteren van je voicemail? Bij veel providers is dit een "gratis" dienst.

Staat vast ergens in de voorwaarden/lettertjes etc. Daar is het mij ook niet om, ben enkel benieuwd waarom Simyo kosten rekent en andere niet?
icon

Beste antwoord door Samantha 17 November 2016, 10:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Tja omdat je belt denk ik zo.

Ik ben even op onderzoek geweest omdat je schrijft dat het bij andere "gratis" is.. Ik neem aan dat je dit zelf ook hebt onderzocht?

Bij T-mobile idem als bij Simyo
Bij KPN idem als bij Simyo
Bij Vodafone Idem als bij Simyo
Bij BEN ben ik er niet achter gekomen, wat een ruk site hebben zij :P
Youfone idem als bij Simyo
Hollandsnieuwe idem als bij Simyo
Simpel idem als bij Simyo.

Ik kan nog wel even doorgaan maar dit zijn de meest gangbare providers en bij allemaal betaal je voor het afluisteren van je voicemail. Dus de bewering dat het bij andere "gratis" is klopt niet en is onjuist.
Reputatie 5
Badge +6
Hey stn,

ik dacht de eerste keer dat ik zag dat het geld kostte ook waarom is dit?
Maar als je er maar even over nadenkt is het zoals Raytje al zei nog steeds bellen. Daarom is het vrij logisch want bellen kost ook geld. Daarbij kan je dus gewoon communiceren als het ware, ookal is het moeilijker en omslachtiger dan bellen.

Als het geen geld kostte kon je altijd voicemail bij iemand in spreken hoef je geen kosten te maken.
En daarbij kost het bij alle anderen met kleine uitzondering ook gewoon geld.

Groet Paul.
Badge +7
Hoi stn,

Wat jammer dat je hiervan geschrokken bent! Het bellen naar je voicemail geldt als een uitgaand gesprek, daarom worden hiervoor ook dezelfde kosten in rekening gebracht. Dit communiceren wij ook op onze website. Zoals Raytje al aangeeft, zijn wij niet de enige provider die dit doet.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@ Raytje en PaulH, enorm bedankt voor jullie hulp! 😃

Reageer