.

Beantwoord

Waarom krijg ik steeds de melding bij bellen nummer niet in gebruik of oproep wordt gelijk beëindigd?

  • 24 June 2019
  • 3 reacties
  • 474 Bekeken

Ik heb problemen met bellen. Eerst lukt het bellen niet, telefoon ging niet over en werd direct opgehangen en kreeg de melding 'oproep beeindigd'. Telefoon opnieuw opgestart, maakte geen verschil, ik heb wel netwerk. Na een flink aantal keren geprobeerd te hebben krijg ik nu steeds dat het nummer niet in gebruik is (oa voicemail en echt bestaande nummers). Hoe verhelp ik dit?
icon

Beste antwoord door Musicboyjur 24 June 2019, 17:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hi,

Momenteel is er op het netwerk van KPN een storing met het bellen zowel vast als mobiel. Providers die gebruik maken van het KPN-netwerk zijn ook getroffen.
Zo stom, nooit de link gelegd 😉 Maar dat is natuurlijk het probleem. Dank!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Siep123,

Welkom op het Simyo Forum!

Zoals Musicboyjur al aangaf is er een grote storing geweest bij KPN. Ondertussen zou alles weer moeten werken! Mocht dat niet zo zijn, laat dit dan vooral even weten! Excuses voor het ongemak!

Musicboyjur, bedankt voor de hulp!

Groetjes,

Kevin

Reageer