.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen sms bericht als iemand een voicemail bericht ingesproken heeft?

  • 20 November 2014
  • 1 reactie
  • 1487 Bekeken

Badge
Klopt het dat, als iemand een voicemail bericht ingesproken heeft, ik daar geen SMS bericht (meer) over ontvang?  Volgens mij was dat altijd wel zo maar nu niet meer. In de instellingen kan ik daar niets over vinden (zowel bij 1233 als op de Mijn Simyo)
icon

Beste antwoord door Tiury 20 November 2014, 13:01

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi frevab, wat leuk om je op het Simyo forum te zien 🙂!

Wat vreemd dat je geen SMS meer krijgt als je een nieuw voicemail berichtje hebt ontvangen. Die hoor je namelijk wel te krijgen!

Wat ik je aanraadt is even je voicemail te resetten. Dit doe je door te bellen naar 12339 (voicemail uit) en vervolgens 12331 (voicemail aan). Let op, je verwijdert hiermee wel alle opgeslagen berichten en je welkoms boodschap. Ik denk dat je hierna gewoon weer SMS'jes ontvangt.

Je kunt ook in je telefoon even checken of je "cell broadcast" instellingen wel goed staan ingesteld. Als je dit uit hebt staan, blokkeert je telefoon automatisch de berichtjes die je vanuit het netwerk krijgt gestuurd, zoals NL-alert, voicemail berichten of grensberichtjes.

Laat je me weten of je iets aan deze tips hebt?

Reageer