.

Beantwoord

Waarom krijg ik direct de voicemail te horen als ik anderen probeer te bellen?

  • 5 March 2020
  • 2 reacties
  • 269 Bekeken

Badge

Goedenavond,

Het probleem doet zich voor dat ik met mijn Samsung J3 2017 anderen niet meer kan bellen.

Als ik iemand bel dan krijg ik meteen hun voicemail te horen. Dus ik krijg ze niet rechtstreeks te pakken.

Appen en sms is geen probleem.

Ik dacht eerst dat het probleem bij de ander lag. Ik heb dit bij meerder personen uitgeprobeerd, maar bij allen gelijk de voicemail.

Toestel opnieuw opgestart, zelfs de simkaart in en uit maar dit heeft niet geholpen.

Groet, Peter

 

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 6 March 2020, 10:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Peter,

 

Welkom terug op ons Forum!

 

Dit vind ik net als RicoK een merkwaardig en voor jou een erg vervelend probleem! Sinds wanneer heb je hier last van? Ik heb je aansluiting er bij gepakt en voor de zekerheid direct een reset in gang gezet, hiermee wordt je toestel opnieuw aangemeld bij het netwerk. Zou jij het toestel voor 15 minuten kunnen uitschakelen om de reset te voltooien? Daarna kun je proberen of je anderen weer kunt bereiken. 

 

Ook ben ik erg benieuwd naar het antwoord op de vragen van RicoK, bedankt daarvoor RicoK!

 

We horen graag van je! 

 

Groetjes,

Tessanne

Reputatie 7

Dat is merkwaardig.

Kunnen de anderen jou wel bellen? En kun je ook een gesprek starten? heb je dit alleen bij bellen naar mobiele nummers? Of ook bij het bellen naar vaste nummers?

Reageer