.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding: op dit moment heeft u geen toegang tot uw voicemail?

  • 10 April 2019
  • 4 reacties
  • 1080 Bekeken

Ik heb een nieuw toestel, en een nieuwe simkaart. Ik krijg wel voicemail berichten te horen, maar als ik ze wil afluisteren via 1233 krijg ik de mededeling dat ik 'op dit moment geen toegang heb tot mijn voicemail'. Dit lukte altijd prima met de oude simkaart.
Ik heb mijn voicemail aan en uit gezet, maar dat werkt niet. Telefoon opnieuw opgestart, werkt ook niet.

Doorzoeken van forums van andere providers geeft aan dat dit niet echt een uniek probleem is, maar ik hoop wel dat jullie een betere oplossing hebben dan het resetten van de voicemail box, want ik wil nog wel mijn voicemails afluisteren en dat gaat dan ook niet meer.
icon

Beste antwoord door Kevin 11 April 2019, 12:35

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Petra MD,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat een gek probleem! De voicemail staat namelijk helemaal los van het toestel of de simkaart. De wisseling hiervan zal hier dus niets mee te maken hebben.

Je geeft aan dat je de voicemail uitgezet hebt maar dit niet werkte. Op welke manier heb je de voicemail uitgezet?
Dit is op 2 manieren mogelijk, bel 12339 of sms 'UIT' naar 1233. Je krijgt een bandje te horen of krijgt een sms met de melding dat je voicemail binnen enkele minuten zal worden uitgeschakeld. Start je toestel vervolgens even opnieuw op. Hierna kun je de voicemail weer inschakelen door 12331 te bellen of 'AAN' te sms'en naar 1233. Ook hier zal je een bevestiging van krijgen.

Zou je beide manieren eens willen proberen?

Groetjes,

Kevin
Ik heb allebei geprobeerd, met twee keer hetzelfde resultaat : u heeft op dit moment geen toegang tot uw voicemail. Dit is een letterlijke weergave van de melding. Er wordt dus niet om mijn code gevraagd. Zover kom ik nooit.
De wijziging van mijn simkaart en mobiel is de enige verandering tussen een werkende voicemail en een niet werkende.
Ik heb mijn voicemail via een ander toestel kunnen afluisteren, maar via mijn mobiel werkt het nog niet. Er is nu geen bezwaar meer om de voicemail box te resetten.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Petra,

Heel vreemd dat je geen toegang hebt tot je voicemail! Als ik het goed begrijp werkt het afluisteren dus wel op een ander toestel, maar niet op jouw toestel? Het lijkt dan op een probleem met de instellingen van jouw toestel. Ik heb voor de zekerheid wel een reset uitgevoerd op je voicemailbox. Kun je jouw toestel even opnieuw starten en dan naar 1233 bellen?

Hoor graag van je of het werkt!

Groetjes,
Lu

Reageer