.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding 'niet aangemeld bij netwerk'

  • 18 July 2016
  • 5 reacties
  • 1760 Bekeken

Badge
Hallo,

Sinds zaterdagavond krijg ik de melding '' Niet aangemeld bij netwerk'' wanneer ik een sms of telefoontje wil sturen. Daarnaast heb ik geen toegang tot mijn internet abonnement en kan ik ook geen smsjes of telefoontjes ontvangen. Ik heb mijn telefoon al dergelijke keren opnieuw opgestart en de simkaart/batterij verwijderd zonder succes. Ik heb al langer dan een jaar dit abonnement bij Simyo dus ik vind het raar dat ik nu ineens niets meer kan doen naast wifi gebruiken.

Bestaat er een oplossing?
icon

Beste antwoord door Caspar 19 July 2016, 10:33

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Stanflies,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je de melding 'niet aangemeld bij netwerk' krijgt. Ik heb gelijk je aansluiting erbij gepakt en een reset uitgevoerd. Dit betekent dat ik je simkaart opnieuw heb aangemeld op het netwerk. Je zult zelf even je toestel helemaal uit en aan moeten zetten. Heeft het geholpen?

Verder raad ik je aan om handmatig het KPN netwerk te selecteren. Dit kan je doen in je instellingen.

Ik hoor graag van je of het heeft geholpen.

Groetjes,
Caspar
Badge
Wanneer ik mezelf verbind met dit netwerk werkt het voor een paar seconden. Daarna geeft hij aan dat het geselecteerde netwerk niet beschikbaar is.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Stanflies,

Wat vervelend dat het probleem nog niet is opgelost!

Kun je jouw simkaart in een ander toestel plaatsen en een andere simkaart in je eigen toestel. Ik verneem dan graag of het probleem zich dan ook voordoet in het andere toestel en andersom. Aan de hand van die informatie kunnen wij gerichter werken naar een oplossing.

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias
Badge
Ineens doet ie het weer, raar probleem. Toch bedankt!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Stanflies,

Wat vreemd. Wel goed om te horen dat 'ie weer werkt :D

Fijne dag nog!

Groetjes,
Caspar

Reageer