.

Beantwoord

Waarom kan ik niet verbinden met een netwerk?

  • 5 December 2017
  • 5 reacties
  • 593 Bekeken

Ik krijg de mededeling "niet aangemeld bij netwerk"wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Ron H 5 December 2017, 16:44

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Probeer eens uit te zoeken waar je probleem ligt, aan de simkaart of aan het toestel door middel van kruistest.
Ga ik proberen. Bedankt.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Andrei,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je geen verbinding krijgt met het netwerk.

Voor de zekerheid heb ik je simkaart gereset. Hierbij wordt hij opnieuw aangemeld bij het netwerk. Zou je je telefoon voor vijf minuten willen uitzetten? Mocht je hierna nog problemen hebben met het netwerk, laat je telefoon dan handmatig het KPN-netwerk zoeken en selecteren. Lukt dat?

Ron H geeft je ook een goede tip! 🙂 Om uit te zoeken waar het probleem precies zit, kun je een kruistest uitvoeren. Hierbij plaats je je simkaart in een andere telefoon om te testen of je daar wel verbinding kunt maken met het KPN-netwerk. Doe ditzelfde met een andere simkaart in jouw telefoon. Laat je het ons weten wat hier uit komt?

@ Ron H, bedankt voor je tip!

Groetjes,
Els
Ik heb volgens mij een zelfde probleem. Mijn nieuwe nano sim werkt niet op mijn nieuwe telefoon..."geen netwerk" en manueel ook geen resultaat. Op mijn oude toestel ook geen resultaat. Kunnen jullie mijn Sim evt ook resetten bij KPN?
Reputatie 6
Badge +5
Hi THX-TEX-71,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vreemd dat je simkaart het niet doet. Ik heb zoals gevraagd een reset op je simkaart uitgevoerd. Zou je je telefoon een kwartiertje uit kunnen zetten, zodat de simkaart zich opnieuw aan kan melden op het netwerk? Ik hoor graag of het kaartje het daarna weer doet :)

Groetjes,
Niels

Reageer