.

Beantwoord

Waarom kan ik niet meer doorschakelen?

  • 17 June 2017
  • 2 reacties
  • 1395 Bekeken

Onlangs moest ik voor 3 weken naar USA. Daar ik mijn Simyo nummer zakelijk gebruik schakel ik deze altijd door naar een collega. Dit is bij Simyo gewoon niet meer mogelijk! En dat is jammer want dit heeft volgens de klantendienst met de nieuwste update te maken. En dat was het antwoord. Ik moest zelf een oplossing bedenken wan Simyo had deze gewoon niet. Ik bedacht een oude telefoon met verouderde software te gebruiken om hierin de simkaart te doen en de doorschakeling te maken en dit bij terugkeer hetzelfde nogmasls te doen. Ik ben op deze oplosding zelf gekomen want de servicedienst zou mij terugbellen voor ern oplossing maar die moet nog bellen Foei Simyo. Het is 2017 en ik vind dat doorschakelen (uit het jaar kruik) echt moet kunnen. Maar misschien ligt het aan mij. Bij al onze vijf familieleden is het niet mogelijk en allen gebruiken we Simyo.
icon

Beste antwoord door Samantha 19 June 2017, 11:50

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi,

Ik ben al een tijdje actief op het forum en moet eerlijk zeggen dat ik niet heb vernomen dat het doorschakelen niet meer mogelijk zou zijn bij Simyo. Sterker nog, er staat nog steeds een uitleg op service pagina's. https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/doorschakelen-alle-oproepen-2497?c=71

Ik heb het idee dat het er ites fout gaat op technisch gebied. Ik ben ook benieuwd wat de klantenservice medewerker bedoelde met nieuwste update en welke. Aangezien het weekend is nu, en er geen reactie vanuit Simyo gegarandeerd kan worden vraag ik je geduld.
Badge +7
Hoi A3chem,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik kan het me voorstellen dat het erg vervelend is dat je je nummer niet kon doorschakelen. Dit probleem komt helaas vaker voor als je een iPhone hebt.

We hebben dit al bij KPN neergelegd. KPN vermoedt dat dit aan bepaalde versies van de iPhone ligt. Waarschijnlijk kan dit niet meer sinds je de laatste aanbiedersupdate hebt uitgevoerd.

KPN is bezig met het zoeken van een oplossing hiervoor. Omdat dit probleem op netwerkniveau ligt, kunnen wij als Simyo zijnde dit helaas niet voor je oplossen. We zullen dus het onderzoek van KPN moeten afwachten.

Onze excuses voor dit ongemak. Gelukkig heb je alsnog een oplossing gevonden om je oproepen tijdens je vakantie door te schakelen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Bedankt voor je hulp 🙂

Reageer