.

Beantwoord

Waarom kan ik niet meer bellen en gebeld worden?

  • 5 November 2018
  • 5 reacties
  • 438 Bekeken

Kan niet meer bellen of gebeld worden, heb dit nummer een hele tijd niet gebruikt, maar heb geen email ontvangen om mij te waarschuwen.
icon

Beste antwoord door Kevin 6 November 2018, 11:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ook bij je Spam gekeken en klopt het mail adres in mijn simyo?
En wat is een hele tijd?

En wat is een hele tijd?


Geen halve 😇
Reputatie 5
Badge +4
Goedemorgen,

Welkom op het Simyo Forum!

Dankjewel Ron en Ray! 🙂

Het kan natuurlijk aan meerdere zaken liggen dat je niet meer kunt bellen en gebeld kan worden. Ik heb even voor je nagezocht of het nummer misschien al beëindigt zou zijn. Dit is gelukkig niet het geval, je nummer is dus gewoon actief!

Weet je toevallig of je dit probleem overal hebt? Of bijvoorbeeld alleen thuis? Ook ben ik benieuwd of je wel een netwerk hebt en misschien een foutmelding krijgt wanneer je probeert te bellen?

Ik heb voor de zekerheid even een reset gegeven aan de simkaart. Ik wil je vragen om je toestel even helemaal opnieuw op te starten. De kans is groot dat het probleem hierna al is opgelost!

Mocht dit niet het geval zijn, kun je ook eens een kruistest uitvoeren. Plaats een simkaart in een toestel waarvan je zeker weet dat deze werkt. Mocht de simkaart in dat toestel gewoon werken, dan zal het een probleem zijn in het toestel. Dan adviseer ik je om eens met dat toestel langs de winkel te gaan om te zien of het nog gerepareerd kan worden.

Maar laten we hopen dat het niet zo ver komt en dat het na de reset gewoon weer werkt!

We horen het graag van je!

Groetjes,

Kevin
Dank voor de antwoorden en sorry voor de late reactie.
Het bleek aan mijn telefoon te liggen. Waarom weet ik niet, maar heb geen ontvangst meer met dit toestel .De simkaart in een andere telefoon geprobeerd, en kon weer bellen en gebeld worden.
Reputatie 7
Badge +10
H Jopie.

Dank voor je terugkoppeling 🙂 Altijd handig als we erachter komen waar het nou precies aan lag. Fijn wel dat je simkaart in een ander toestel het nog doet! Dan kun je tenminste weer even vooruit.

Trek je aan de bel zodra je een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer