.

Beantwoord

Waarom kan ik niet meer bellen?

  • 18 June 2019
  • 6 reacties
  • 302 Bekeken

Badge
waarom kan ik met dit nummer niet meer bellen
icon

Beste antwoord door Kevin 18 June 2019, 13:31

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Een moderator kan meer zien dan wij, maar met deze informatie (of meer het gebrek aan informatie) kunnen forumbezoekers niets.

Zomaar een paar vragen:
Heb je een prepaid of abonnement?
Ben je in Nederland of buitenland?
Wat is er anders sinds je de laatste keer hebt gebeld?
Hoe lang geleden heb je voor het laatst gebeld?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi p doeze,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat je niet kunt bellen. Ik heb meteen even voor je nagekeken wat er aan de hand kan zijn. ik zie dat je vorige maand erg hoge kosten gemaakt hebt. Je hebt hierna al wel je bundels aangepast dus ik ga er vanuit dat je hier al wel vanaf wist? Zo niet, dan is het verstandig om even na te gaan op Mijn Simyo waar deze kosten vandaan komen. Mocht je hier vragen over hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Aangezien er vorige maand geen aanbetaling is gedaan om de blokkade op te heffen, zal het bedrag gewoon via de normale weg worden afgeschreven. Voor nu heb ik in ieder geval de aansluiting gedeblokkeerd zodat je na het opnieuw opstarten van je toestel weer gebruik kunt maken van je simkaart!

Dankjewel voor de hulp wimj12!

Groetjes,

Kevin
Badge
over de betaling van vorige maand er is in mei 100 euro 74 euro over gemaakt.dus ik kan je antwoord niet helemaal begrijpen. gr doeze
Reputatie 7
Badge +10
Hi P. Doeze,

Ik heb het even voor je nagekeken 🙂 Ik zie dat er vorige maand ongeveer € 75,- is betaald voor de afgelopen factuur. Dat klopt! Je geeft aan dat er 175 betaald is? Waar zie je dat?

Groetjes,
Jihane
Badge
ik heb de bank gegevens na gekeken en op 4 mei heb ik op verzoek van jullie ook al 100 euro over gemaakt.

ge doeze
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Doeze,

Ah, ik zie het! 🙂 Die werd gekoppeld aan je mei-factuur, om je te deblokkeren wegens hoogverbruik! Je zou nu gewoon moeten kunnen bellen en sms'en: lukt dat niet?

Groetjes,
Jihane

Reageer