.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen of sms'en?

  • 12 July 2017
  • 2 reacties
  • 262 Bekeken

Bellen of sms'en wil niet meer terwijl ik wel met simyo netwerk verbonden ben.
Wat is er aan de hand? Galaxy S5
icon

Beste antwoord door Jihane 13 July 2017, 16:07

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Hier hetzelfde gisteren gebeld met de Klantenservice omdat ik niet kon internetten in het buitenland. Er wordt een nieuwe simkaart opgestuurd maar kan 3 dagen duren. Ik wil niet 3 dagen onbereikbaar zijn. Graag snel een passende oplossing!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi JWV,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je niet kunt bellen of kunt sms'en! Ik zie dat je vandaag nog wel sms-berichten hebt verstuurd. Kan ik daaruit opmaken dat het wel lukt om te sms'en? Wil je kijken wat er gebeurt als je belt? Hoe lang heb je last van dit probleem, en ben je zelf wel bereikbaar of dat ook niet?

Voor de zekerheid heb ik een reset uitgevoerd op je simkaart. Daarmee heb ik de instellingen op het netwerk vernieuwd. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Verder is het handig om je simkaart in een ander toestel te stoppen en andersom. Zo kom je erachter waar de kern van het probleem zich bevindt. Kun je bijvoorbeeld wel bellen en sms'en in een ander toestel, of ook niet? En hoe doet een andere simkaart het in jouw toestel?

Hou je me op de hoogte?

@Davince, wat jammer dat jij niet kunt internetten in 't buitenland 😞 Ik kan me voorstellen dat je dat balen vindt. Ik zie dat je contact hebt gehad met meerdere collega's via meerdere kanalen. Uiteindelijk is er een vervangende simkaart jouw kant opgestuurd. Ik lees ook terug dat je weer teruggaat naar het buitenland. Laat je me weten of het gaat met je nieuwe simkaart?

Mijn excuses voor het feit dat het internet het zo lang niet deed 😞 Ik hoop dat het opgelost is met de nieuwe kaart. Laat je het me weten?

Groetjes,
Jihane

Reageer