.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen of gebeld worden?

  • 27 August 2016
  • 7 reacties
  • 175 Bekeken

Ik kan niet meer bellen en gebeld worden. Bellen lukt wel, maar ik hoor niks. Degene die gebeld wordt ook niet. Als ik word gebeld, hoor ik niks en de bellen ook niet. Hoe kan dit? En wat is er aan te doen? Mijn geluid staat gewoon aan, de instellingen van mijn telefoon staan goed.
icon

Beste antwoord door Sean 29 August 2016, 11:36

Bekijk originele reactie

7 reacties

Voer een kruistest uit. Jouw sim andere telefoon, andere sim jouw telefoon. Hiermee valt eenvoudig te controleren waar de fout zit, sim of telefoon.
Badge
Ik heb precies hetzelfde probleem op dit moment als Hester79! Wat te doen?
Ik heb precies hetzelfde probleem op dit moment als Hester79! Wat te doen?

Voer een kruistest uit. Jouw sim andere telefoon, andere sim jouw telefoon. Hiermee valt eenvoudig te controleren waar de fout zit, sim of telefoon.
Badge
Opgelost: telefoon helemaal uitschakelen en opnieuw aanzetten. Nu werkt de telefoon weer!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Hester79,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vreemd dat je niet meer kunt bellen. Ik heb meteen een reset op je simkaart uitgevoerd, waardoor je opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Als dit niet heeft geholpen, dan wil ik je net als Friesian aanraden om een kruistest uit te voeren. Door jouw simkaart in een andere telefoon te plaatsten en een andere simkaart in jouw toestel te proberen, kun je erachter komen waar het probleem ligt.

Hou je ons op de hoogte?

@Ien06, wat vervelend dat jij ook last had van dit probleem! Gelukkig was de oplossing in jouw geval eenvoudig :D

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Sean

@Friesian en Raytje, bedankt voor jullie hulp!
Hoi Sean en andere forummers. . Bedankt voor de reacties. Het probleem lijkt nu opgelost te zijn. Telefoon gaat weer over met geluid en ik kan weer bellen en gebeld worden.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Hester79,

Enorm goed om te vernemen dat het probleem is opgelost! Als je nog vragen hebt, geef je ons dan een gil?

Groetjes,
Ilias

Reageer