.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen in Spanje?

  • 18 January 2016
  • 7 reacties
  • 150 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
ikzit op het ogenblik in spanje en kan niet bellen met mijn simyo abbonnement. ik krijg"niet aanngemeld bij het netwerk"
hie kan ik dit doen? dacht dat dat automatisch ging?
icon

Beste antwoord door simnlru 18 January 2016, 15:37

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi matra,

Ik denk dat je in je instellingen moet gaan van je simyo account, het kan zijn dat bellen in het buitenland uitstaat dit kan je aanzetten als je naar : https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_netwerkinstellingen
Gaat.

Hoor graag of het dit is geweest, zo niet hoor ik dat graag.

Mvg,

Simnlru
Reputatie 7
Badge +9
Ook moet 'roaming' op je toestel aanstaan en je moet het netwerk laten zoeken (hoe is toestel-afhankelijk).

Succes
Reputatie 1
Badge +5
Hey franswon,

Toen ik tele2 moest ik dat wel doen overal naar bij simyo heb ik dat echt nooit gedaan nergens niet met verschillende toestelen,

Is dat niet provider afhankelijk van roaming gebeuren?

Groetjes,

Simnlru
Reputatie 7
Badge +9
Volgens mij is alleen het aan/uit buitenland instellen afhankelijk van je provider, de rest ligt aan je instellingen op je toestel.
Reputatie 1
Badge +5
Ah zo nee snap het, dacht even iets anders 🙂.
Badge
bellen i buitenland stond aan. is al gelukt met handmatig zoeken, maar dacht dat het automatisch ging. bedankt alvast.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Matra,

Goed om te lezen dat het probleem is opgelost met behulp van Simnlru en Franswon. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Sean

@Franswon en Simnlru bedankt voor jullie hulp!

Reageer