.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn voicemailberichten niet beluisteren?

  • 7 December 2017
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Hoi Simyo,

Helaas heb ik sinds ongeveer een week dat ik wel een sms-bericht ontvang dat ik nieuwe voicemailberichten heb, maar als ik naar voicemail bel dan wordt er gezegd "er zijn geen nieuwe berichten". Ik heb inmiddels mijn voicemailtekst opnieuw ingesproken met dat mensen me beter even kunnen smsen/whatsappen of mailen, maar wil wel graag mijn voicemail weer kunnen afluisteren! Ik heb inmiddels ook van iemand gehoord die dus daadwerkelijk een bericht heeft ingesproken, welke ik nu niet kan beluisteren.

Ik hoor graag!

Met vriendelijke groet,

Loes
icon

Beste antwoord door Els 8 December 2017, 14:08

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Loes,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig da tje je voicemailberichten niet kunt afluisteren!

Ik wil graag voor je laten uitzoeken wat hier precies mis gaat. Hiervoor heb ik echter wel wat meer informatie nodig om aan mijn collega's van de technische afdeling door te geven. Kun je mij in een privébericht een voorbeeld sturen van iemand die je voicemail heeft ingesproken? Graag ontvang ik dan het telefoonnummer, de datum en het tijdstip waarop het bericht is achtergelaten. Kun je die informatie voor me achterhalen?

Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Els

Reageer