.

Beantwoord

Waarom kan ik in het buitenland geen netwerk vinden?

  • 5 December 2017
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Ik kan niet bellen en sms'en, ik heb wel voldoende beltegoed. Ik bevind me in Frankrijk.
icon

Beste antwoord door Els 6 December 2017, 14:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Heb je zelf al stappen ondernomen om dit op te lossen, zo ja welke?
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Nikeh,

Welkom op het Simyo Forum! Wat leuk dat je in Frankrijk zit! Uiteraard snap ik dat je daar ook graag bereikbaar wilt zijn.

Ik zie dat je gisteravond de optie 'bellen in en naar het buitenland' hebt aangezet via Mijn Simyo. Deze optie stond eerder uit, waardoor je telefoon buiten Nederland geen verbinding kon maken met een netwerk. Kun je nu de optie aan staat wel weer bellen en sms'en in Frankrijk?

Zo niet, dan kan het zijn dat je momenteel automatisch verbonden bent met een netwerk dat geen goede dekking biedt. Laat je telefoon in dit geval handmatig zoeken naar andere beschikbare netwerken en selecteer een andere provider uit die lijst. Laat je ons weten of je probleem nu is opgelost?

@ Ron H, bedankt voor je input!

Groetjes,
Els
Hallo, Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de oplossing gevonden door een al eerder gestelde vraag op het forum. Ik weet jullie nu te vinden.
Groetjes Gerda
Reputatie 6
Badge +5
Hi Nikeh,

Goed om te lezen dat je het probleem op hebt kunnen lossen 🙂 Zou je het topic waar je het antwoord hebt kunnen vinden kunnen vermelden? Daar help je ook andere forumbezoekers mee!

Groetjes,
Niels

Reageer