Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactieWaarom kan ik geen voicemail instellen?
Ik heb een nieuw toestel ( samsung s4). Met nieuwe simkaart, als ik de voicemail bel krijg ik steeds te horen dat de voicemailbox niet bestaat. Ik heb ook al 12331 gebeld maar dat helpt ook niet. Ligt dit aan mijn toestel of aan Simyo?
Hoi Petra Schouenberg, welkom op ons forum :)
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Bellen.
In jouw aansluiting was, zoals je gemerkt hebt, geen voicemail aangezet. Waarom dat zo is weet ik niet, maar het leek alsof het er nooit geweest was.
Ik heb het nu als nog toegevoegd, dus wanneer je nu 12331 belt zóu je je voicemail wél moeten kunnen instellen.
Kun je me laten weten of het je gelukt is?
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Bellen.
In jouw aansluiting was, zoals je gemerkt hebt, geen voicemail aangezet. Waarom dat zo is weet ik niet, maar het leek alsof het er nooit geweest was.
Ik heb het nu als nog toegevoegd, dus wanneer je nu 12331 belt zóu je je voicemail wél moeten kunnen instellen.
Kun je me laten weten of het je gelukt is?
Hoi Ernst, bedankt voor je reactie en hulp, mijn voicemail doet het inderdaad nu.Groetjes,
Petra.
Petra.
Hoi Petra Schouenberg,
Bedankt dat je ons laat weten dat je voicemail inmiddels werkzaam is! Mocht er nog iets zijn, zien we je graag terug op het Simyo forum 😉.
Groetjes, Tiury
Bedankt dat je ons laat weten dat je voicemail inmiddels werkzaam is! Mocht er nog iets zijn, zien we je graag terug op het Simyo forum 😉.
Groetjes, Tiury
Ik heb exact het bovengenoemde probleem.
Wat moet ik doen?
Wat moet ik doen?
Ondertussen kost het wel telefoontjes naar de voicemail....
Kennelijk ben ik te ongeduldig, of zoiets?
Kennelijk ben ik te ongeduldig, of zoiets?
Hi RebrasTineke,
Welkom op het Simyo Forum!
Dus als ik het goed begrijp krijg je de melding dat je voicemailbox niet bestaat? Als je je voicemail wel hebt ingesteld, is dat natuurlijk vreemd. Zou je kunnen kijken of het uitschakelen en vervolgens opnieuw inschakelen van de voicemail werkt? Bel dan eerst 12339 en daarna 12331. Deze informatie is ook https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/alles-over-je-voicemail-221 terug te vinden. Ik hoor graag of dit werkt.
Bedankt voor je reactie, Friesianl Gelukkig word je op het forum ook snel geholpen ;)
Groetjes,
Niels
Welkom op het Simyo Forum!
Dus als ik het goed begrijp krijg je de melding dat je voicemailbox niet bestaat? Als je je voicemail wel hebt ingesteld, is dat natuurlijk vreemd. Zou je kunnen kijken of het uitschakelen en vervolgens opnieuw inschakelen van de voicemail werkt? Bel dan eerst 12339 en daarna 12331. Deze informatie is ook https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/alles-over-je-voicemail-221 terug te vinden. Ik hoor graag of dit werkt.
Bedankt voor je reactie, Friesianl Gelukkig word je op het forum ook snel geholpen ;)
Groetjes,
Niels
Ik heb 1200 gebeld en even gewacht. Toen ben ik weer van voor af aan begonnen. Telefoon uitgeschakeld en weer opgestart en voicemail ingeschakeld. Toen voicemail gebeld en hij deed het! Ik zal wel wat verkeerd gedaan hebben. Met dank aan het geduld van de Simyo-helpers bij 1200. 💐
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.