.

Beantwoord

Waarom kan ik geen 0909 nummer bellen?

  • 13 February 2017
  • 6 reacties
  • 4293 Bekeken

Waarom kan ik geen 009 of 0909 nummers bellen
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 February 2017, 18:35

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hoi elsendorper (inwoner van Gemert-Bakel gok ik :))

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-kan-geen---en--nummers-bellen-80
Alles staat in de link.
Deel 1 van de info.....

om je te beschermen tegen hoge kosten voor bijvoorbeeld entertainmentnummers is deel 2 van je vraag
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Elsendorper,

Dat is een goede vraag! Je kunt met je Simyo aansluiting naar 0800- en 0900-nummers bellen. Deze optie kun je zelf uit- en aanzetten via Mijn Simyo > Instellingen >Netwerkinstellingen.

Het is helaas niet mogelijk om naar 0906 en 0909-nummers te bellen. Deze dienst bieden wij niet aan.

Heb je je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Friesian, bedankt voor je antwoord!
Hoe kan het dan dat jullie zo vrolijk adverteren met we maken mensen blij
en dat Evelien die graag kaartjes wil en daarvoor een 0909 nummer moest bellen
jullie schrijven dat Evelien het systeem even heeft omzeild om dat 0909 nummer te kunnen bellen.
Ik vind dat wel zeer misleidende reclame van jullie.Jullie geven hiermee aan dat het wel mogelijk is om een 0909 nummer te bellen.
Reputatie 6
Badge +5
Hi ans64,

Welkom op het Simyo Forum!

Er is door Simyo bewust gekozen om 0909- en 0906-nummers te blokkeren. Ervaring leert namelijk dat deze nummers erg veel geld kosten om te bereiken. Dit kan voor extreem hoge kosten buiten de bundel zorgen, iets wat we natuurlijk liever niet zien gebeuren. Uit voorzorg zijn deze servicenummers daarom niet bereiken. Dit is ook op deze pagina op de website terug te vinden.

We hebben inderdaad eenmalig een uitzondering gemaakt. Het ging hier om iemand die heel graag kaartjes wou winnen en waar we voor één telefoontje de blokkade hebben weggehaald. Dat die kaartjes ook daadwerkelijk gewonnen zijn, is natuurlijk een leuk verhaal. Vandaar dat het ook op de website te vinden is. Verder bieden we hebt bellen naar servicenummers om bovenstaande reden helaas niet aan. Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Niels
Dan is het toch gewoon misleidend op die pagina van we maken mensen blij.
Nu denken anderen net als ik dat het nummer wel te bellen is.
Er staat niet bij bij dat stukje dat dit een eenmalige actie voor die dame was.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi ans64,

Dat kan ik me ook weer voorstellen. Ik ga navragen of het mogelijk is om dit nog wat duidelijker te verwoorden in het stukje. Bedankt voor je tip!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Els

Reageer