.

Beantwoord

Waarom kan ben ik niet bereikbaar meer?

  • 29 March 2019
  • 1 reactie
  • 389 Bekeken

Hey Simyo,

Sinds kort (ongeveer een week) kan ik niet meer normaal gebeld worden. Bellers zeggen dat hij gelijk naar voicemail gaat, terwijl ik op mijn telefoon niets zie (ook geen gesprek gemist in m'n call history ofzo). Wel krijg ik, als ze een voicemail inspreken, een voicemail notificatie van Simyo.
Als ik dan bijvoorbeeld die voicemail wil afluisteren werkt dat ook niet altijd; soms wel, soms blijft hij gewoon in het 'bel' scherm hangen.
Verder kan ik dus soms niet bellen, soms dan weer wel.
Dit allemaal is erg vervelend, vooral omdat ik aan het solliciteren ben nu.

Kan mijn simkaart misschien gereset worden?
Als ik meer informatie op moet geven, kan dat ook.

Met vriendelijke groet,

Feiko
icon

Beste antwoord door Jihane 1 April 2019, 18:23

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hi Feiko,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat stom dat je onbereikbaar bent geworden! Maakt je locatie iets uit voor die bereikbaarheid, of kunnen andere mensen je eigenlijk tegenwoordig nooit bellen? Kun jij ándere mensen wel bellen, of dat ook niet? Ik stel een hoop vragen, maar dat is gewoon zodat ik een goed beeld kan krijgen van de situatie.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en een reset uitgevoerd op de simkaart. Hiermee worden de instellingen vernieuwd op netwerkniveau. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Als je nog steeds dezelfde klachten ervaart, wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en vice versa. Kun je daarna uittesten of hetzelfde probleem standhoudt als je gebeld wordt?

Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Jihane

Reageer