.

Beantwoord

Waarom is er gebeld naar dit nummer?

  • 27 March 2019
  • 4 reacties
  • 293 Bekeken

Vandaag bericht gekregen om een bijbetaling van circa 113 euro te doen. Het blijkt dat vannacht een 4 x een aantal uren gebeld is met één hetzelfde 06-nummer te weten 23+37+37+7 EURO. Dat was dus even schrikken. de laatste 2 gesprekken hebben helemaal niet plaats gevonden. de eerste een kwartier of minder maar niet de aangegeven anderhalf à 2 uur. Wat zou er zijn misgegaan??
Helaas kan ik hier geen bijlage meegeven.
icon

Beste antwoord door Jihane 28 March 2019, 11:27

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Harry Carla,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is even schrikken, ja! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat er op 26 en 27 maart gebeld is naar hetzelfde nummer. Is dat nummer een bekend nummer bij je? Wat staat er op je mobiel bij je oproepen? Kun je een screenshot maken van die pagina op je toestel en die hier plaatsen? Dan kan ik even bekijken wat er precies aan de hand is.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Jihane
EDIT MODERATOR: Screenshot verwijderd in verband met gevoelige informatie.
Reputatie 7
Badge +9
Dat is op mijn Simyo. Dat kunnen moderatoren gewoon in de systemen zien. Graag zien ze het gesprekken overzicht, dat je mobiel bijhoud. Oftewel wat heeft jouw mobiel geregistreerd.
Reputatie 7
Badge +10
Hi HarryCarla,

Dankjewel voor je snelle reactie! Dit is inderdaad een screenshot van het verbruik, maar ik kan dit ook in het systeem zien. Ik was juist benieuwd naar wat je telefoon aangaf. Let je er dan op dat je de mobiele nummers anoniem maakt? Hieronder een voorbeeld van mijn telefoon:



Laat je 't weten?

Groetjes,
Jihane

ps: Omdat er gevoelige informatie in je screenshot te vinden is, heb ik 'm verwijderd.

Reageer