.

Beantwoord

Waarom is de zendmast nog steeds niet optimaal werkend?

  • 19 March 2017
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

Badge +2
  • Startend Simyaan
  • 12 reacties
Nog een slecht netwerk Kpn gebeld en deelde mede dat dit in maart opgelost zou zijn maar helaas.
Heeft te maken met een mast die hier in de buurt staat en geschikt is voor de oude gsm en niet voor
de smartphone....wat is nu de oplossing??
icon

Beste antwoord door Jihane 21 March 2017, 11:23

Bekijk originele reactie

5 reacties


de smartphone....wat is nu de oplossing??

Hoe zijn de ervaringen van anderen met een ander netwerk? Dat zou je eens na kunnen vragen.
Is maart al voorbij?
Reputatie 7
Badge +10
Hey Jake,

Wat stom dat het netwerk niet zo goed is als je zou willen, in jouw omgeving 😞 Merk je heel veel van het verschil tussen twee streepjes ten opzichte van vier of vijf streepjes?

Als het probleem bij de mast ligt, en als dit in maart opgelost zou worden, dan raad ik je aan om maart af te wachten. Ook ben ik dan bang dat er geen loopholes zijn om de zendmast toch nog te maken. De zendmast is echt je poort naar het netwerk, dus je zou nog kunnen sleutelen aan je smartphone, maar daar zal de oplossing niet in zitten.

Je kunt eventueel overwegen om tijdelijk een Prepaid kaart aan te schaffen van een andere provider met een ander netwerk. Het is dan dus wel van belang dat je dat doet van een provider die niet op het KPN netwerk zit.

Maar laten we vooral eerst maart afwachten ;)

@ Friesian en Ray, dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane
Badge +2

de smartphone....wat is nu de oplossing??

Hoe zijn de ervaringen van anderen met een ander netwerk? Dat zou je eens na kunnen vragen.

Volgens KPN zijn er diverse klachten in deze buurt het enigste antwoord wat ik kreeg was dat ze wachten op een vergunning om de mast aan te passen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jake,

Precies! KPN is ermee bezig, dat kan ik je wel garanderen. Ik snap dat het vervelend is om hierop te wachten, vandaar mijn suggestie om eventueel een Prepaid aansluiting af te sluiten bij een ander netwerk.

Laat je me weten wat je gedachten hierover zijn?

Groetjes,
Jihane

Reageer