.

Beantwoord

Waarom hoort iedereen een ruis aan de andere kant van de lijn?

  • 29 January 2017
  • 5 reacties
  • 3964 Bekeken

Sinds 2 dagen heb ik het volgende probleem: iedereen met wie ik bel hoort een harde ruis; zij kunnen mij niet verstaan. Bel ik echter via viber of whatsapp, dan ben ik gewoon verstaanbaar. Wat zou hiervoor de oplossing kunnen zijn (bijv. nieuwe simkaart gebruiken, en huidige niet meer gebruiken)? Alvast bedankt voor de reacties.
icon

Beste antwoord door Caspar 30 January 2017, 19:52

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Pappie Lloyd,

Het lijkt op een defecte microfoon of een microfoon waarvan de opening verstopt is. Als je het zelf niet verhelpen kan moet je nagaan of er nog garantie is of anders naar een service-centrum voor je telefoon gaan.
He Frans,

In eerste instantie dacht ik ook aan een defecte microfoon. Echter, bellen met mensen via Whatsapp of via Viber levert geen ruis op bij de ander; ik ben dan gewoon verstaanbaar.
Morgenochtend ga ik bellen naar Simyo's klantenservice. Maar ik vrees dat zij mij niet zullen kunnen verstaan vanwege die irritante ruis. Ik heb daarom ook gemaild naar de klantenservice.
Ik zal morgen ook proberen om met een andere sim-kaart in mijn telefoon te bellen, om te kijken of die ruis er dan ook nog steeds is.

In ieder geval nog bedankt voor je reactie.

Gr. Lloyd
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Pappie Lloyd,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat iedereen een ruis hoort aan de andere kant van de lijn. Als ik het zo hoor lijkt het een toestel probleem, maar omdat je het niet hebt met internet-bellen, heb ik mijn twijfels.

Ik zie dat inderdaad contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Er is een reset uitgevoerd op jouw toestel. Heeft dit geholpen?

@franswon bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Caspar!

Mijn telefoon functioneert weer naar behoren na de gedane reset (door ene Margerie vd klantenservice).
Top service!

En jij uiteraard ook bedankt voor het meedenken.

Greets,

Lloyd
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Pappie Lloyd,

Mooi dat het is opgelost! Ik zal Margerie en Caspar persoonlijk bedanken :D

Bedankt voor de update en nog een fijne dag!

Groetjes,
Sean

Reageer