.

Beantwoord

Waarom hoor ik: om administratieve redenen buiten gebruik, als ik bel met mijn nieuwe simkaart?

  • 14 December 2012
  • 7 reacties
  • 494 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Vandaag heb ik mijn nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd. Vervolgens heb ik het een aantal keer aan/uit gezet, maar nog steeds kan ik niet bellen of gebeld worden. Wat moet ik doen?

Met vriendelijke groet,

Susan
icon

Beste antwoord door Tessanne 10 February 2020, 11:12

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hoi S.B.,

Welkom op het forum!
Volgens de gegevens zie ik dat reeds gebruik maakt van je aansluiting. Kan je mij laten weten of alles werkt.
Hallo,

Heb dit probleem al 1 keer eerder gehad. Er stond nog beltegoed op de mobiel maar deze werd zonder enige waarschuwing of dergelijke afgesloten. Na een berichtje achter gelaten te hebben op het forum werd deze weer op actief gesteld. Nu kreeg ik een mail dat me beltegoed bijna op was. En vervolgens word ie weer afgesloten om adminstratieve redenen. Het gekke is dat ik wel gebeld kan worden maar geen uitgaande gesprekken kan voeren. Ook niet om je beltegoed te beluisteren?? Bij deze vraag ik u om me aansluiting weer op actief te stellen en deze actief te laten ook al staat er geen beltgoed op voor een aantal dagen. Het zou netjes zijn als er enige communicatie plaats vind indien het geval is dat je telefoon op non-actief word gesteld. Anders ben ik helaas genoodzaakt over te stappen naar een andere provider.

Nou wil ik dit berichtje achterlaten op het forum lukt het niet om het berichtje te plaatsen als je op versturen klikt. Word zwaar gefrustreerd van deze situatie. Vind dat de serivce en gebruiksvriendelijkheid zwaar te wensen over laat. 

Dank!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi loyaalmobiel,

Ik heb je vraag in dit topic beantwoord, omdat je daar dezelfde vraag had gesteld.

Groetjes,

Alex

Beste simyo, bij mij is dit ook het geval, ik heb nu al een lange tijd geen mogelijkheid meer om te bellen, inkomende gesprekken kan ik wel opnemen, ik lees dat er soms hier een moderator of een mederwerker iets kan omschakelen zodat dit weer hersteld wordt.

Ik heb trouwens mijn beltegoed opgewaardeerd met 10 euro, sindsdien kan ik niet meer bellen.

alvast bedankt,

Tjalling

Reputatie 7
Badge +6

Hoi TjallingDR,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Wat balen dat je al een tijd lang niet uitgaand kan bellen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb de simkaart opnieuw voor je aangemeld bij het netwerk. De simkaart mag vanaf nu voor 15 minuten helemaal uitgeschakeld worden (dit kan ook later vandaag). Wil je laten weten of dit heeft geholpen?

 

Groetjes,

Tessanne

Hoi TjallingDR,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Wat balen dat je al een tijd lang niet uitgaand kan bellen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb de simkaart opnieuw voor je aangemeld bij het netwerk. De simkaart mag vanaf nu voor 15 minuten helemaal uitgeschakeld worden (dit kan ook later vandaag). Wil je laten weten of dit heeft geholpen?

 

Groetjes,

Tessanne


Ik heb getest, en ja hoor het heeft geholpen, dankuwel voor uw moeite, wordt gewaardeert.

Ik wens u nog een prettige dag!

Tjalling.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi TjallingDR,

 

Fijn dat het heeft gewerkt! Fijne dag!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer