.

Beantwoord

Waarom heb ik slecht of geen bereik?

  • 11 December 2019
  • 3 reacties
  • 364 Bekeken

Sinds 2 weken terug heb ik op en af waardeloos bereik. In de tuin heb ik 1 a 2 streepjes als ik geluk heb, maar binnenshuis staat er “geen service” 

 

via de KPN site contact gehad, maar zij konden niks voor mij doen omdat ik klant bij jullie ben. 

Hun advies was contact opnemen met jullie en jullie zouden dan bij KPN weer info krijgen.

 

Er staan geen storingen vermeld, telefoon aan en uit gehad en instellingen terug gezet. Maar niks werkt. 

 

Hopelijk kunnen jullie mij zsm helpen. Ik ben hierdoor dus niet bereikbaar voor school, werk en andere zaken. 

 

Groet Joyce 

icon

Beste antwoord door Tessanne 11 December 2019, 11:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Joyce,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Wat ontzettend balen dat je al zo'n lange tijd niet bereikbaar bent!  Ik heb je aansluiting even geopend en ik zie dat er verder niets vreemds te vinden is. Voor de zekerheid  wil ik graag een reset uit over je simkaart. Zo wordt deze opnieuw aangemeld bij het netwerk. Je telefoon moet hiervoor minimaal 15 minuten helemaal uitgeschakeld worden. Kun je mij laten weten wanneer ik deze reset in gang kan zetten?

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Tessanne

Hoi Tessanne, 

 

volgens mij heb ik vanmorgen via messenger contact met jou gehad? 

Mijn buurman en zijn broer hebben exact hetzelfde en zijn ook klant bij jullie. 

 

Telefoon uitgehad voor 30min en het is nog steeds hetzelfde. Had via messenger ook al gereageerd. 

 

Gr Joyce 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Joyce,

 

Dat klopt! Inmiddels zijn we er dan ook achter gekomen dat er op het moment een storing in jouw woonplaats is, na het bellen van de Netwerk Specialist. Zoals ik al aangaf is de monteur naar je onderweg om een onderdeel in de zendmast te vervangen. Binnen 2 werkdagen moet alles weer naar behoren werken! 

 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer