.

Beantwoord

Waarom heb ik regelmatig geen service?

  • 12 June 2016
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Krijg regelmatig 'zoeken' en 'geen service' en kan op dit monent mijn telefoon niet gebruiken. Heb sim kaart er al een keer opnieuw ingedaan dan doet de telefoon het heel even en vervalt daarna in 'geen service'
icon

Beste antwoord door Jihane 13 June 2016, 13:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hoi 06juh4.

Je 06 als gebruikersnaam op een openbaar forum is niet verstandig, een moderator zal dat wijzigen en zich melden.
Probeer eens indien mogelijk een kruistest. Jouw sim andere telefoon, vice versa.
Ik heb sinds net ook geen service. Telefoon al aan en uit gedaan. Als het straks nog steeds is even simkaart eruit en andere telefoon proberen.

Iemand anders die weet of er storing oid is?

Groetjes
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Prennat,

Allereerst: welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat je geen bereik hebt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik heb een reset uitgevoerd op je simkaart. Wil jij je toestel uitzetten en na een kwartier weer aan doen? Hopelijk verhelpt dit het probleem!

Mocht de reset niet werken, raad ik je (zoals Friesian al suggereerde :D) aan om een kruistest uit te voeren. Dit doe je door je simkaart in een ander toestel te stoppen, en vice versa. Op die manier kun je testen waar het probleem precies ligt. Mocht je namelijk wel bereik hebben in de andere telefoon, dan ligt het probleem hoogstwaarschijnlijk aan je toestel.

@NickJV: Welkom op het Simyo forum, Nick! Vervelend dat je geen service hebt. Bovenstaande geldt ook voor jou dan! Ik heb ook een reset uitgevoerd op jouw simkaartje.

Houden jullie me op de hoogte? Ik ben benieuwd!

@Friesian: Super, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer