.

Beantwoord

Waarom heb ik maar twee streepjes?

  • 26 December 2018
  • 3 reacties
  • 1450 Bekeken

Badge
Hoi ik vraag me af waarom ik maar 2 strepjes heb met 4g binnen en buiten en dat met kpn net .ter wel de buren met tele2 4g vol bereik hebben vind dit vreemd.
icon

Beste antwoord door Ron H 27 December 2018, 09:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Werkt alles wel naar behoren?
Minder streepjes houd niet per definitie in een slechtere werking van het mobiele netwerk, het zou zomaar kunnen zijn dat de mast van Tele2 dichter bij jullie huis staat dan de mast van KPN.
Badge
HOI Ron ik heb een nieuw simkaart gehad maar dat bleef het zelfde, maar waar ik ook ben ik heb altijd maar een of 2 streepjes mijn vrouw heeft ook maar 1 of 2 streepjes op haar mobiel ik heb een Samsung Galaxy s7 en mijn vrouw de Samsung Galaxy s4 doe ik de simkaart van de buren in de telefoons van ons heb ik gewoon vol bereik. Dus de mast denk ik maar dat vindt ik toch slecht voor de beste van Nederland kpn dus. Met vriendelijke groet .
Reputatie 7
Badge +10
Hi Orie,

Welkom op 't Simyo Forum!

Ik snap dat je hier je vraagtekens bij hebt! Toch vraag ik me, net zoals Ron, af of je hier ook problemen van ondervindt. Is de verbinding niet goed? Of merk je verder niets, behalve dat er minder streepjes zijn? De streepjes zeggen namelijk niet altijd iets over de kwaliteit van de verbinding.

@ Ron, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer