.

Beantwoord

Waarom heb ik geen verbinding met netwerk?

  • 11 March 2020
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Sinds 10/3/2020 kan ik geen verbinding met simyo netwerk . Ik kan niet bellen of te worden gebeld !

Ik heb mijn toestel  uigeschakeled ( gisteravond) en dan vandaag (11/3/2020) weer  aan zet, maar  noog steeds alleen maar emergency call is bescikbaar en geen simyo netwerk

Hen SIM kaart ui & weer in gedaan toch niet helpt

Vragen : hebben we storing in Purmerend nu ?  gaat het zelf over ? wat kan  ik doen ? Dit tel. nummer is belangrijk voor me ( internet bankieren , DIgid ...code bevestigen )  . SIMYO , aub ook helpen ,dank u wel .

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 11 March 2020, 13:57

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi geennetwerk om te bellen,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Wat balen dat het niet lukt om verbinding te maken met het netwerk! Ik zie geen storingen in en rond Purmerend, daarom heb ik je aansluiting er bij gepakt en voor de zekerheid even een reset uitgevoerd over de simkaart. Deze wordt dan opnieuw aangemeld bij het netwerk.  Zou jij de telefoon kunnen uitschakelen voor 15 minuten om de reset te voltooien?

 

Als je daarna nog steeds geen verbinding kunt maken met het netwerk, kun je proberen om handmatig een netwerk te selecteren. Dit doe je door naar de instellingen in je telefoon te gaan dan naar verbindingen > mobiele netwerken > netwerkoperators. Daar kun je het KPN netwerk selecteren.

 

Mocht dit ook niet werken dan kan het ook nog liggen aan de simkaart, omdat deze al bijna 10 jaar oud is heb ik gezien. Om te testen of het aan de simkaart ligt  kun de simkaart in een ander toestel te proberen. Ik hoor graag of het is gelukt! :)

 

Groetjes,

Tessanne

uw advies :RESET DE SIM CARD 

Hoe doe ik dan ? graag instrukties krijgen.DANK U NOG EENS

Reputatie 6
Badge +6

Hoi!

De reset doen wij voor je, jij hoeft alleen maar je telefoon even uit en aan te zetten :blush:

Heb je ook naar de andere tips van Tessanne gekeken? En kun je ons laten weten of het gelukt is? :innocent:

Groetjes, 
Bas

Reageer