.

Beantwoord

Waarom heb ik geen verbinding in Nederland?

  • 1 August 2019
  • 3 reacties
  • 246 Bekeken

Hi Simyo, ik kan geen verbinding krijgen met het netwerk in Nederland nadat ik in het buitenland ben geweest. Via de Whatsapp konden jullie mij niet helpen en werd ik naar dit forum doorverwezen. Kunnen jullie contact met mij opnemen om dit op de lossen? Hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door Daisy 2 August 2019, 14:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Adewit,

Wat onhandig dat het allemaal nog niet werkt! Ik zie dat je ondertussen ook al contact hebt gehad via Facebook en dat er nu een vervangende simkaart onderweg is.

Laat je het hier nog even weten als er toch nog problemen zijn?

Groetjes,

Kevin
Hi Daisy,

dank voor je bericht. Ik heb mijn telefoon uit en na 15 min weer aangezet, en daarna alle beschikbare netwerken uitgeprobeerd, maar mijn simcard werkt nog steeds niet 😱. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Adewit,

Welkom op het Simyo forum!

Super balen dat je geen netwerk hebt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb voor de zekerheid je simkaart een reset gegeven, zodat deze opnieuw aangemeld kan worden op het netwerk. Kun jij je toestel 15 minuten uitzetten als je dit berichtje leest? Mocht het daarna nog niet werken dan kun je proberen om handmatig een netwerk te selecteren, hoe je dat doet lees je hier. Zoek eerst je toestel op en kies vervolgens voor "handmatig een netwerk selecteren".

Laat je me weten of het is gelukt?

Groetjes,
Daisy

Reageer