.

Beantwoord

Waarom heb ik geen service binnens- en buitenshuis?

  • 17 March 2020
  • 7 reacties
  • 141 Bekeken

Badge +2

Ik heb een geen serice probleem, al zeker 1,5 dag.

 

Heb alles geprobeerd, behalve in een andere telefoon doen, sorry die optie heb ik niet, ik heb geen geld voor een 2de mobiel.

Zelfs buiten heel kort totgeen bereik. Heb dit nog nooit meegemaakt.

Ben al heel lang klant van Simyo.

Wat kan ik nog meer doen om het te fixen ??

 

Groetjes, Mariska

icon

Beste antwoord door Tessanne 18 March 2020, 10:25

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7

Dag Mariska, niet veel mensen hebben een tweede mobiel hoor ;). Maar wellicht dat je een huisgenoot hebt met een mobiele telefoon of een buurman-/vrouw met wie je het even kan checken?

Heb je hier (https://www.kpn.com/netwerk/dekkingskaart.htm) al eens gekeken of er wellicht een storing bekend is bij jou in de buurt?

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Mariska,

 

Welkom terug op ons forum. :blush:

 

Wat vreemd dat je zo opeens problemen ervaart! Ik heb je aansluiting er bij gepakt en ik zie niets vreemds, daarom heb ik voor de zekerheid een reset uitgevoerd zodat ze simkaart zich opnieuw aanmeld bij ons netwerk. Kan jij de telefoon 15 minuten lang helemaal uitschakelen? Hopelijk is daarna de verbinding weer terug, zoals je dit gewend bent! :)

 

Mocht het nou niet werken, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan jouw simkaart. Op je  aansluiting heb ik gezien dat je inderdaad al heel lang klant bent en de simkaart al 13 jaar oud is. Zou je mij in dat geval een privéberichtje kunnen sturen en daarin laten weten of de adresgegevens op jouw aansluiting nog kloppen?

 

Bedankt RicoK voor het meedenken! :smile:

 

Groetjes,

Tessanne

Badge +2

Hoi Tessanne,

 

Ik heb geen idee hoe ik een privé bericht kan sturen naar je.

Ik heb zo juist mijn gegevens gecontroleerd en deze zijn correct en up to date.

 

In de tussentijd mijn mobiel uit gehad en weer aangezet en ik heb weer Simyo in mijn schermpje staan.

Het bereik was er wel, ik had het maximum aantal streepjes hiervoor en er onder geen service, maar dat is nu opgelost. Dank je wel.

 

Groetjes, Mariska

 

Badge +2

Hoi RicoK,

 

Bedankt voor je reactie en meedenken.

Ik had al na gekeken op storing in mijn buurt maar die was er niet.

 

Groetjes,

Mariska

Reputatie 7

k heb geen idee hoe ik een privé bericht kan sturen naar je.

Een PB, prive bericht, verstuur je door op de avatar, de foto, te klikken van in dit geval Tessanne en dan in het venster dat dan verschijnt op het envelopje met het plusje te klikken.

NB Een moderator stelt het zeer op prijs als PB's uitsluitend op verzoek, zoals in dit geval, worden verzonden.

Badge +2

Bedankt RicoK.

 

Dat begrijp ik ook, en zou dat dan ook alleen doen als men er om vraagt.

 

Het is gelukt en heb een pb gestuurd naar Tessanne.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Mariska,

 

Wat fijn dat je weer bereik hebt! Ik heb je privébericht gekregen en zal daar nog even op antwoorden! 

 

Bedankt voor de uitleg RicoK!

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer