.

Beantwoord

Waarom heb ik geen service?

  • 17 August 2018
  • 5 reacties
  • 275 Bekeken

Goedenavond, tijdens me verblijf in Drenthe plaats wateren gehele dag de melding “ geen service”. Heel slecht vind ik dit. Wat kunnen we der aan doen?? Ben hierdoor ook niet bereikbaar
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 August 2018, 09:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Beste @Pat80

Zou je even kunnen controleren op de dekkingskaart of je je bevindt op de 'witte vlek'?
De witte vlek duidt op geen dekking.

Zijn er andere mensen die behalve jij ook problemen ondervinden?
Graag vergelijk KPN, Vodafone en T-Mobile.

We horen het graag van je. 🙂
Reputatie 5
Badge +5
Goedenavond Pat80,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je in Wateren zo slecht bereikbaar was.

Ik heb vast voor je op de dekkingskaart van KPN gekeken. Helaas is de omgeving van Wateren een lastige plek om een goede dekking te kunnen bieden. Zoals je op de kaart kunt zien, zit je in een zogenoemde 'white spot'. Dit is een plek waar de dekking niet heel dicht is. Zou je kunnen proberen om handmatig op zoek te gaan naar het KPN-netwerk op die locatie? Lukt het dan wel om een verbinding te maken?

@ Friesian, bedankt voor de tip! Helaas is de dekking op die locatie niet helemaal top. 😞

Groetjes,
Els
Goedemiddag, helaas zoals de dekkingskaart aangeeft hang ik tussen wit en groen in ☹️ Handmatig zoeken lukt wel. Dat is fijn!! Dank jullie wel!!!

groet Patries
Reputatie 5
Badge +10
Fijn dat het is opgelost Pat80.

Veel vaarplezier of plezier aan het water met dit mooie weer.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Pat80,

Namens iedereen in dit topic graag gedaan 🙂 Fijn dat handmatig zoeken uitkomst biedt. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Bedankt voor je reactie, maikel.twinnie!

Groetjes,
Niels

Reageer