.

Beantwoord

Waarom heb ik een slechte verbinding tijdens bellen?

  • 19 October 2018
  • 3 reacties
  • 819 Bekeken

de kwaliteit van de telfoongesprekken zijn zeer slecht vooral voor degene die aan de overkant een gesprek voeren met mij. Alsof ik op een afstand van mijn telfoon sta en geruis etc. Het lijkt ook alsof de internetverbinding ook slecht is omdat mensen mij via whatsapp niet kunnen bereiken.
icon

Beste antwoord door Kevin 22 October 2018, 11:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hatice,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als degene waarmee je belt jou niet verstaat. Heb je op deze momenten wel gewoon vol bereik? Ook ben ik benieuwd of het uitmaakt op welke locatie je bent of heb je dit probleem overal? Ook bestaat natuurlijk de kans dat het een probleem in het toestel is, zou je eens willen proberen of je dezelfde problemen hebt wanneer je je simkaart plaatst in een ander toestel? Laat het ons vooral even weten als het probleem aan de simkaart ligt. Wanneer het aan het toestel ligt, kun je het best even langs de winkel waar het toestel vandaan komt.

Ook zie ik dat je gewoon op internet zou moeten kunnen, je hebt een internetbundel en de optie staat aan in Mijn Simyo. Heb je de mobiele gegevens ook aanstaan in je toestel? Zou je de internet instellingen eens na willen kijken via deze link?

Ik hoor graag van je wat de simkaart doet in een ander toestel!

Groetjes,
Kevin
Internet is opgelost na trlefonisch gesprek met simyomedewerker.
Ik heb het geluid van de microfoon getest door een geluidsopname te sturen via whatsapp. De kwaliteit was perfect. Gewoon bellen is nog steeds niet perfect. Whatsapp bellen is wel voldoende.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Hatice,

Mooi dat het gelukt is om je internet nu te gebruiken. Wel jammer dat het bellen nog niet verbeterd is. Je kunt nog even je simkaart testen in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kun je uitsluiten of het aan je simkaart of de telefoon ligt. En natuurlijk kun je altijd (via wifi) bellen over WhatsApp.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas

Reageer