.

Beantwoord

Waarom ging mijn voicemail weer aan?

  • 16 January 2017
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Simyo heeft mijn Low call abonnement (niet door mij gevraagd/gewenst) omgezet in prepaid en toen was mij voicemail weer actief.
Voicemail uitgezet door 12339 te bellen.
En nu na een tijd heeft Simyo TEGEN mijn wil mijn voicemail weer geactiveerd.
Nu weer uitgezet maar ik hoop nu voorgoed!!
Anders mijn verzoek naar Simyo om hem voorgoed uit te schakelen.
Alvast bedank!!
icon

Beste antwoord door Jihane 17 January 2017, 16:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi JolandaWim,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat gek dat je voicemail opeens weer aan ging, de tweede keer! Lowcall is er inderdaad mee gestopt, waardoor al die aansluitingen overgingen op Prepaid aansluitingen. Hier is iedereen tijdig van op de hoogte gesteld 🙂 Dit zorgde er ook voor dat alle instellingen een verversing kregen, en je voicemail weer aan ging. Maar zoals ik al zei, was het niet de bedoeling dat dat daarna nogmaals gebeurde. Sorry daarvoor!

Ik heb je voicemail nu handmatig uit gezet vanuit het netwerk. Er is dus ook geen enkele manier waarop de voicemail weer aan kan, tenzij iemand van Simyo het handmatig aan zet voor je. Als jij in de toekomst dus toch weer je voicemail wilt gebruiken, dan hoef je ons alleen maar een berichtje te sturen. Wij zetten het dan voor je aan.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,ik weet dat jullie me op de hoogte gesteld hebben maar was er toch niet blij mee.Lowcall was al jaren teruggestopt en Simyo heeft het zo overgenomen die abonnementen.Maar ik kan me voorstellen dat het uit de toon liep met het beleid van Simyo en daardoor de paar abonnementen die er nog waren omgezet heeft in prepaid.
Bedankt voor het handmatig uitzetten van de voicemail.Nu gebeurd het niet voor een derde maal.
Groetjes,
Jolanda
Reputatie 5
Badge +9
Hoi JolandaWim,

Ik snap je frustratie helemaal! We hebben het nu echt handmatig uitgezet, dus het zal niet nog een keer gebeuren! Als je hier toch nog vragen over hebt, horen we het van je.

Groetjes,
Caspar

Reageer