.

Beantwoord

Waarom ben ik slecht verstaanbaar aan de telefoon?

  • 6 October 2016
  • 4 reacties
  • 813 Bekeken

Hallo,

Als ik normaal bel dan hoort de andere kant van de lijn mij als een robot, het kraakt heel erg. Ik hoor hen wel goed.
En als ik met whatśapp bel dan is er niks aan de hand.

Hebben jullie toevallig een storing of zijn jullie met deze klacht bekend?
icon

Beste antwoord door Jihane 6 October 2016, 15:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sander784,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat ontzettend vervelend dat je niet normaal kunt bellen! 😞 Dat is vast heel storend! Ik heb voor je gecontroleerd of een storing is in jouw regio, maar dat is niet het geval. Hoe lang ervaar je deze problematiek al? En heb je dit alleen als je zelf belt, of ook als je gebeld wordt?

Ik heb een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Hiermee heb ik je aansluiting van het netwerk af gehaald, waarna ik 'm opnieuw heb aangemeld. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk ben je dan weer normaal verstaanbaar!

Mocht dat niet werken, raad ik je echt aan om je simkaart even in een ander toestel te plaatsen en vice versa. Houden de problemen dan stand, of verdwijnen ze juist? Met die informatie kunnen we gerichter een oplossing vinden!

Hou je me op de hoogte, Sander?

Groetjes,
Jihane
Heey Jihane,

Super bedankt voor al je hulp. De telefoon ligt nu bij de reparateur om te kijken of misschien de antenne kapot is. Ik ga je uiteraard op de hoogte houden. Nogmaals bedankt voor al je hulp.

Fijne avond, groetjes Sander
Probleem is opgelost hoor. Ik denk dat het resetten heeft gewerkt. Super bedankt 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Sander784,

Mooi dat de reset heeft geholpen! Ik zal Jihane bedanken voor je ;)

Groetjes,
Caspar

Reageer