.

Beantwoord

Waarom ben ik nog geblokkeerd?

  • 11 April 2019
  • 5 reacties
  • 261 Bekeken

Hoi,

Sinds een paar dagen heeft mijn telefoon aan dat ie wel bereik heeft maar ik kan niet bellen, smsen en heb geen data. Telefoon heb ik al opnieuw opgestart en mijn prepaid tegoed opgewaardeerd. Ik betwijfel dat het aan mijn telefoon ligt. Hebben jullie hier misschien meer ervaring mee?
Groeten eric
icon

Beste antwoord door Jihane 12 April 2019, 17:16

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Indien mogelijk doe eens een kruistest jouw simkaart in een ander toestel en andersom, Dan weet je wie het probleem veroorzaakt.
Reputatie 7
Badge +9
mijn prepaid tegoed opgewaardeerd.
Was je beltegoed op? Soms komt het voor als je beltegoed op is en daardoor je aansluiting voor uitgaande dingen wordt geblokkeerd, dat deze blokkade niet automatisch opgeheven wordt. Een medewerkers van Simyo (= moderator op dit forum) moet dat dan doen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Eric,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat stom dat je nog niet gedeblokkeerd was! Groentjuh heeft helemaal gelijk: héél soms wordt de deblokkade na opwaardering niet meteen doorgevoerd. Ik heb dat nu net handmatig voor je gedaan. Je kunt dus weer bellen, sms'en en internetten! Mijn welgemeende excuses voor het ongemak en de vertraging.

Kan ik nog iets anders voor je doen?

@ Ron en Groentjuh, dank voor de hulp!

Groetjes,
Jihane
Hi Eric,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat stom dat je nog niet gedeblokkeerd was! Groentjuh heeft helemaal gelijk: héél soms wordt de deblokkade na opwaardering niet meteen doorgevoerd. Ik heb dat nu net handmatig voor je gedaan. Je kunt dus weer bellen, sms'en en internetten! Mijn welgemeende excuses voor het ongemak en de vertraging.

Kan ik nog iets anders voor je doen?

@ Ron en Groentjuh, dank voor de hulp!

Groetjes,
Jihane

Het werkt weer. Hartelijk bedankt.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Eric,

Fijn dat het allemaal weer soepel loopt! Graag gedaan namens mijn collega Jihane 🙂. Als je nog vragen hebt hierover, hoor ik het graag. Je bent ook altijd welkom op het forum voor andere vragen.

Goed weekend verder!

Groetjes,
Lu

Reageer