.

Beantwoord

Waarom ben ik niet bereikbaar terwijl ik wel volledige ontvangst heb?

  • 13 March 2017
  • 5 reacties
  • 757 Bekeken

Ik heb de laatste tijd regelmatig last van het feit dat ik bij volledige antenne-ontvangst en simyo-vermelding in het display, toch niet bereikbaar ben. Ik heb alle stappen op de KPN website om dit probleem te verhelpen doorlopen, maar geen van allen bieden de oplossing. Zodra ik zelf ga bellen, dan krijg ik pas de melding dat er gemiste oproepen zijn. Het lijkt dus een netwerk-probleem, maar wie weet de oplossing.
icon

Beste antwoord door Caspar 14 March 2017, 12:21

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Mariege,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je niet bereikbaar bent ondanks dat je volle streepjes hebt in je display.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en je simkaart gereset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel helemaal uit en aan om te kijken of het heeft geholpen!

Verder kan je toestel wellicht ook in de niet-storen stand staan. Dan ben je niet bereikbaar (ook al heb je wel bereik) behalve als iemand twee keer achter elkaar belt. Dan kunnen ze je wel bereiken. De niet-storen stand kan je herkennen aan een half maantje in het bedieningspaneel en je kan het ook terugvinden in je instellingen.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Caspar
Ik heb momenteel hetzelfde probleem, mensen moeten me 3 of 4 x bellen voor ze verbinding krijgen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bkersten,

Welkom op het Simyo forum!

Wat onhandig dat je hetzelfde probleem hebt. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en zie dat je al geholpen bent via de telefonische klantenservice. Mijn collega's hebben een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Ik hoop dat dit de oplossing geweest is. Laat je dit nog even weten? Anders gaan we natuurlijk gelijk verder kijken voor je.

Groetjes,
Angela
Helaas werkt het nog niet, zelf al geprobeerd om de sim in een ander toestel te doen maar ook dat is niet de oplossing
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Bkersten,

Ontzettend vervelend dat het probleem blijft bestaan! :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je vanochtend contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Mijn collega heeft een gratis vervangende simkaart (met behoud van je nummer) naar je toegestuurd. Je ontvangt de nieuwe simkaart binnen drie werkdagen op je adresgegevens. Activeer de simkaart via Mijn Simyo door de meegestuurde instructies op te volgen.

Laat je ons weten of je simkaart nu wel naar behoren werkt? We duimen met je mee!

Groetjes,
Asma

Reageer