.

Beantwoord

Waar komt dit nummer vandaan?

  • 16 January 2017
  • 10 reacties
  • 1066 Bekeken

Badge
Hallo.
Bij mijn verbruik staat een nummer dat ik gebeld zou hebben.......dat nummer is gewoon mijn eigen nummer met 0635 ervoor, dus een nummer met 14 cijfers....wat is dit?
icon

Beste antwoord door Sean 17 January 2017, 14:54

Bekijk originele reactie

10 reacties

Staat dit ook in je telefoon als uitgaand gesprek?

Zitten er kosten aan verbonden?

Wat is de tijdsduur?
Badge
Weet niet of het in mijn telefoon stond, heb toevallig pas mijn logbestanden gewist.

Geen kosten,is binnen de de bundel.

Het nummer heb ik één keer 22 sec en één keer 12 sec gebeld volgens simyo.
Het lijkt mij een actie die per ongeluk is gebeurd. Soort van broekzak gesprek. Heb gezocht op internet of die 0635 iets betekend maar kon er niks over vinden.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Yvonne59,

Wat een pech dat je net je gesprekshistorie hebt gewist.

Ik zie inderdaad dat er twee keer naar dit afwijkende nummer is gebeld, maar meer kan ik helaas niet zien. Het is geen buitenlands nummer, want er zijn geen buitenbundelkosten in rekening gebracht.

Op internet is niks over dit nummer bekend, daarom verwacht ik net Raytje dat deze gesprekken per ongeluk hebben plaatsgevonden.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean
Badge
Dank voor jullie reactie.
Het blijft vreemd dat het gewoon mijn eigen nummer is met die cijfers ervoor.
Zal in de gaten houden of het nog eens gebeurd.
Groetjes; Yvonne
Badge +7
Hoi Yvonne59,

Je hebt gelijk, het is gewoon je eigen nummer met cijfers ervoor. Heb je je nummer opgeslagen in je telefoon? Bij mij staat bijvoorbeeld mijn eigen nummer bovenaan in mijn contactenlijst. Dat heeft mijn telefoon zelf zo ingesteld. Het lijkt er daarom op dat er iets tegen je scherm heeft gezeten waardoor er 'knopjes' op je scherm zijn ingedrukt en je telefoon is gaan bellen.

Als dit nog een keer gebeurt, hoor ik dat graag. Dan gaan we dit natuurlijk voor je uitzoeken :)

Groetjes,
Samantha
Badge
Hoi Samantha,

Klopt inderdaad dat mijn eigen nummer bovenaan in mijn contactlijst staat.
Hij zat in mijn jaszak op dat moment, en hoewel in een telefoonhoesje.....het zou kunnen.

Nu net weer iets vreemds.
Wilde ik inloggen op het forum, klopt ineens mijn wachtwoord niet meer en moest ik een ander aanmaken.
Rare zaak of niet?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Yvonne59,

Is het een idee om je telefoon automatisch te laten vergrendelen als je 'm een tijdje niet gebruikt?

Op deze manier weet je zeker dat het niet mogelijk is om oproepen te plaatsen zonder dat je 't doorhebt. Ga hiervoor naar de beveiligingsinstellingen op je telefoon.

Wat gek dat je wachtwoord net niet werd herkend. 😞 We ondervinden momenten geen problemen met het inloggen op het forum. Kun je het mij laten weten als dit probleem blijft bestaan?

Groetjes,
Asma
Badge
Hoi Asma,

Dank voor de tip en als ik weer inlogproblemen heb zal ik ze melden.

Groetjes, Yvonne
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Yvonne59,

Graag gedaan namens mijn lieve collega Asma. Als je vragen hebt weet je ons te vinden :$

Groetjes,
Caspar

Reageer