.

Beantwoord

Voicemail uitzetten zonder mobiele telefoon bij de hand te hebben

  • 24 July 2013
  • 10 reacties
  • 1133 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Kan ik mijn voicemail utizetten via Mijn Simyo? Ik heb het niet kunnen vinden. Ik ben niet in de buurt van mijn mobiele telefoon (ligt thuis) en ik wil geen voicemail hebben.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 25 July 2013, 00:01

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Mijn simyo zegt letterlijk:
Je voicemail nummer is 1233.

Je kunt je Voicemail aanzetten door te bellen met 12331.

Je kunt je Voicemail uitzetten door te bellen met 12339.


Dus dat gaat hem niet worden...
Badge +6
Kan ik mijn voicemail utizetten via Mijn Simyo? Ik heb het niet kunnen vinden. Ik ben niet in de buurt van mijn mobiele telefoon (ligt thuis) en ik wil geen voicemail hebben.

Hoi CWT,

Welkom op het forum!
Het uitzetten van je voicemail dient te gebeuren via je toestel. Het is helaas niet mogelijk omdat via een andere manier te doen 😞.

@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.
Kan ik de rinkeltijd verlengen? Nee dat kan dus niet.
Kan ik de voice mail zo utizetten dat er NOOIT een doorschakeling naar voicemail komt, dus ook niet naar de melding dat de voicemail is utigeschakeld? Ik wil dat het rinkelen gewoon doorgaat, b.v. max 30x of zoveel als het maximum kan zijn.
Badge +8
Kan ik de rinkeltijd verlengen? Nee dat kan dus niet.
Kan ik de voice mail zo utizetten dat er NOOIT een doorschakeling naar voicemail komt, dus ook niet naar de melding dat de voicemail is utigeschakeld? Ik wil dat het rinkelen gewoon doorgaat, b.v. max 30x of zoveel als het maximum kan zijn.


Hoi CWT,

Als je de voicemail uitzet, gaat het rinkelen door. Dan zou er dus geen doorschakeling moeten komen naar een melding dat de voicemail is uitgeschakeld. Is dat bij jou nu het geval? Dan kan ik daar naar laten kijken.
Ik hoor het van je,

Groetjes,
Charlene
Kan ik de rinkeltijd verlengen? Nee dat kan dus niet.
Kan ik de voice mail zo utizetten dat er NOOIT een doorschakeling naar voicemail komt, dus ook niet naar de melding dat de voicemail is utigeschakeld? Ik wil dat het rinkelen gewoon doorgaat, b.v. max 30x of zoveel als het maximum kan zijn.


Hoi CWT,

Als je de voicemail uitzet, gaat het rinkelen door. Dan zou er dus geen doorschakeling moeten komen naar een melding dat de voicemail is uitgeschakeld. Is dat bij jou nu het geval? Dan kan ik daar naar laten kijken.
Ik hoor het van je,

Groetjes,
Charlene

De voicemail is utigezet, maar het rinkelen gaat NIET door. Na hetzelfde aantal rinkels krijg je de mededeling dat voicemail niet is ingeschakeld. Het tekort aan rinkels is een probleem.
De telefoon ligt bij een ouder echtpaar (ouder dan 80) en dan duurt het even voordat je bij de telefoon bent aangekomen (gaat niet zo snel). De tijd om bij de telefoon te komen is langer dan de rinkels duren.
Badge +6
De voicemail is utigezet, maar het rinkelen gaat NIET door. Na hetzelfde aantal rinkels krijg je de mededeling dat voicemail niet is ingeschakeld. Het tekort aan rinkels is een probleem.
De telefoon ligt bij een ouder echtpaar (ouder dan 80) en dan duurt het even voordat je bij de telefoon bent aangekomen (gaat niet zo snel). De tijd om bij de telefoon te komen is langer dan de rinkels duren.


Hoi CWT,

Ik ben benieuwd of het om het telefoonnummer gaat waarmee je bent geregistreerd op het forum? Ik heb hier namelijk contact over opgenomen met onze Netwerkspecialisten en zij geven aan dat de voicemail nog ingeschakeld staat, ook zie ik niet terug in het verbruik dat er naar 12339 is gebeld 😕.

Als het om een ander telefoonnummer gaat, wil ik je vragen dit telefoonnummer in een privébericht aan mij door te geven, zodat ik het voor je kan uitzoeken 🙂.
Als het wel over het telefoonnummer gaat waarmee je geregistreerd bent, wil ik je aanraden vanaf het toestel naar 12339 te bellen om de voicemail uit te schakelen, zodat 'ie blijft rinkelen.

Graag hoor ik van je of het is gelukt.
Dank voor de reactie.

Mijn registratie op MijnSymio klopt: dat is het mobiele nummer.

Voor zover ik weet is er 1233 (en 9) gebeld en wordt er gemeld dat er geen voice mail is ingeschakeld. Als ik in de buurt van de telefoon ben, dan ga ik dat nogmaals na.
Badge +8
Dank voor de reactie.

Mijn registratie op MijnSymio klopt: dat is het mobiele nummer.

Voor zover ik weet is er 1233 (en 9) gebeld en wordt er gemeld dat er geen voice mail is ingeschakeld. Als ik in de buurt van de telefoon ben, dan ga ik dat nogmaals na.


Hoi CWT,

Het is belangrijk dat je 12339 intoetst, en dan op bellen drukt. Ik zie wel een aantal gesprekken naar 1233, maar je moet echt even bellen naar 12339. Dan gaat het in orde komen :)

Ik hoor graag van je of het is gelukt.

Groetjes,
Charlene
Ik heb vandaag 12339 ingetoetst en per stem de bevestiging gekregen dat de voicemail is uitgeschakeld.
Ik heb de rinkeltijd nog niet geprobeerd.
Reputatie 5
Badge +10
Ok. Als je vragen/opmerkingen hebt, vernemen we het hier graag 🙂

Reageer